22.12.2012

Joulu on jo ovella!

HUH mikä päivä!

Herättiin Rasmuksen kans aamul kasilt, puol 10 lähettii repii autoo jäistä (R, ei ollu muistanu laittaa lämmityksee -.-) noh lähtää terveyskeskusksee hakee mun reseptii ja kappas KIINNI, aivan tänäähän on lauantai...
Sitten mun porukoille hakemaan ja viemään paketteja ja niitähän taas riitti.
Sieltä sitten toisen mummin luokse viemää Mauran pakettii, vaikkei ne jouluu vietäkkää ni Maura saa kuitenki ´´yllätys paketteja``.
Sitten ostamaa kuusi, ja löytyki ihan hyvä, mitä ny latvasta vähän kalju ja yhes kohtaa lommo, noh lommon sai piilotettuu kääntämäl kuusen sopivaa asentoo, ja se kuitenki oli paras niistä mitä sielä oli.. Muut oli joko liian pienii, liian isoi, liian tuuheit tai suunnillee pelkkä runko.
Sit mä heitin kuusen olalle ja lähin kuskaa sit kotipihaa koska Rasen piti ajaa auto sinne.. onneks ei ollu pitkä matka :D

Kuusi sisälle ja kauppaa! Ruokakaupaski ihan kamala ryysis, unohtu muutama juttu, mut ei se mitää.

kamat sisälle ja ruoka, poika unille, Rase taas reissuu ja mulla alko pyykki show, tiskit, kuusen koristeluu. Raijaki käväs tuomas parit paketit.

Rasmuksen reissuu sisälty: mun lahjan osto, kummipoikien lahjojen vienti+kahvittelut, kaupasta puuttuvat tarvikkeet, kinkun haku vanhemmiltaan.

Roopeki käy viel huomen tuomas kummipojalleen joulupaketin :)

Ja maanantaina, aattona, mun isovanhemmil on viel pakettii ja sit tiistaina Rasen porukoil vielä vähä lisää pakettii! hih mussakin asuu vielä sisäinen lapsi, ootan ihan innoissaa kaikkii pakettien availu juttui :D

Tässä taas sitten parit kuvat tältä päivältä!

Meidän kuusi

osa paketeista

Rasmus sai kummitädiltään

Rasmus toi mulle ruusuja ihan ilman mitää syytä :')

menossa mun mummille maanantaina

boys just wanna have fun!=D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥