27.12.2012

shoppailuu

Eilen kun Rasmus oli omilla retkillään ni Noora ja Nikke tuli mun seuraks ja kivaa oli =)

Kevin tykänny hirmusesti sen hyppykiikku joululahjasta ja tänää käytii sitte tuhlailees joululahja rahoja!
Ekaks jätettiin auto aseman parkeille ja käytii jim&jill kattelees loppuunmyynti alennuksii, mut ei siel ollu mitää, kun tultii takas autolle ni joku idiootti oli jättäny autonsa niin, ettei meillä ollu mitää mahollisuuksia päästä omaa autoon! Sen auton toisella puolella oli seuraavaa autoo joku 3 metriä ja meidän autoo 3cm! ei luoja, taas noita jotka ajattelee tasan omaa persettää.. noh siitä ku Rasmus oli päässy ratin taakse ängettyy ja pakiteltuu ni päästii jatkaa matkaa veturii.

Veturis mentii ekaks subwayhin syömää. En oo ennen käyny ja oon niin iloin et nyt mentii, oli meinaan aivan järjettömän hyvää!! Kevinki sai maitonsa siinä kohtaa, että jos ois vaikka vaunuihinsa nukahtanu shoppailujen ajaks, mut turha toivohan se taas oli :D

Sit mentii class ohlsonille (en oo nyt yhtää varma kirjotinko oikein :o) ja ostin sieltä tämmöisen ihanan valoköynnöksen:



 
 
Rasmus löys itellee pari paitaa ja hupparin jack&jonesista
Ite löysin H&M:stä kahet farkut (mulla on kotona paljo housuja, mutten mahdu niihin enää.. vielä)
Sitte löyty ´collarit, paita ja farkku takki:


 
 Nyt Rasmus on viel ostaas parit ilotulitteet, semmossii kivoi pienii väri suihkui mitä pien mies voi sitte katella ennenku lähtee isoisovanhemmilleen hoitoo ja myö uudenvuoden riennoille :)
Vähä jännittää vaa, ku Kevin ei oo ollu viel kertaakaa yli kahta tuntii hoidos ja ne kahen tunnin hoidotki on ollu sillee et se on ollu kotoon ja mun äiskä tullu sen seuraks, nyt se lähtee sit uutenvuon illal tosiaa mun mummille ja papalle yöks hoitoo.. Uskon et niil menee kyl ihan hyvin ku Kevin on niin reipas ja helppo lapsi, mut miten minä pärjään ilman pientä rakkauspakkausta?! :(
 
Jos sitte tänää illal vaikka rentoutus ja rupeis Rasen kans kattoo noit Paon 3&4 tuottareit ku se sai mun äiskält ne joululahjaks ku 1&2 meil jo on ja katottukki :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥