26.2.2013

pieni askel suurelle ihmiselle, suuri askel pienelle ihmiselle

Sunnuntai

Ostin tutulta Kevinille vaatteita kun halvalla sai ja vaatteet ei ees juuri käytetyiltä näytä :) oli kaks pitkähihasta bodii, kahet pöksyt, ja sit noit lyhyt hihasii bodei 6kpl.


Kevinil oli kiukuttelu päivä niinkun nykyää joka päivä, kun ne hampaat tekee tuloaa ja kutisee ja särkee :/

Mutta sitten itse pääaiheeseen! Kevin oppi ottamaan askelia! ♥ Kun Noora piti sit edessään seisomassa nii Kevinhä läks pikkuhiljaa askel kerrallaan menemää lähemmäs Nooraa! Toki oli todella epävarmaa etenemistä, mutta niinhän se kuuluu asiaan, onhan se pienelle hurjan jännää :)

Katottii Rasen kans leffa the caller oli muuten melkosen paska, en suosittele. Oli niiin sekava että about kaikki tapahtumat hujahti ohi ja lujaa!


Maanantai

Kevin otti lisää askelia ja käppäili taaksepäinki.. oikeestaan se taaksepäin meneminen on tuossakin lajissä hänne helpompaa kuin eteneminen :D  Sitte kun hänt kehuu innoissaa kun osaa ottaa askelii, niin seki tulee niiiiiin iloseks :')

Sitte mun kaveri kävi kyläilemässä kun viime kerralla oli kaulahuivi jääny ja hää on muuttaas ulkomaille ens kuussa..  Jotenkin tosi outoo, oltii joskus lapsiin parhait kavereit ja sit vanhemmite ei enää olla nähty juuri koskaan ja nyt ei sit varmaa enää tosiaa nähäkkä kun lähtee niin kauas pois :o

Illalla näin että oli ihana täyskuu, ihan pyöreä ja todella kirkas! Onneks en kuulu niihin ihmisii, jotka menettää yöunesa täydenkuun aikaan! :D Koitin saada siitä kuvaakin.. mutta nii, ei siit tullu ihan niin hyvää.


Tänään/Tiistai

Tänää tuli vihdoin taas uudet tekstit vampyyri päiväkirjoihin, jäi niin jännää kohtaa et meijän onki pakko heti tänää sitte kattoa se.

Nyt on ruvennu jo ne enskuussa häämöttävät synttäritkin jännittää :D
Nimittäin Rasmus sano järjestävänsä mulle juhlat, ihan sellaset pienimuotoset, et nää mun lähimmät ystävät ja muutama Rasen kaveri :) Saa nähä mitä se keksii, pikkasen pelottaa! hihii
Kevin pääsee sitte mummille (mun äidille) yökylää, se onki sitte sen toinen yökylä reissu ilman mua :)


vähä ruisleipää syötii :D

6 kommenttia:

  1. Anonymous26.2.13

    eikö kevin ole ollut kun kerran ilman sinua yökylässä muualla? lapsihan kasvaa äitiin kiinni jos ei ole kenenkään muun kun äidin kanssa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei ole ollut, kun en niin pientä oo halunnu laittaa, päivähoidoissa on kyllä ollut monia kertoja.

      Poista
  2. Anonymous27.2.13

    "eikö kevin ole ollut kun kerran ilman sinua yökylässä muualla? lapsihan kasvaa äitiin kiinni jos ei ole kenenkään muun kun äidin kanssa.."

    mulla on kohta 8kk ikäinen vauva ja ei oo ollu yhtään yötä erossa musta. maksimissaan 2-3 tuntia ollaan oltu erossa. että oon sit vissiin outo äiti jonka lapsi kasvaa minuun kiinni. hyi minua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. näinpä juuri! meilläkin Kevin ollu just muutamii tuntei kun olen ollut autokoulussa niin oma äitini ollut meillä hoitaas poikaa ja uuteenvuoten oli mun isovanhemmilla yötä ja nyt sit menee kun juhlitaa mun synttäreitä, mielestäni se on ihan tarpeeksi pienelle vauvalle... Mutta eipä poika siltikään vierasta ketään eikä juurikaan minun perääni itke.

      Poista
    2. Anonymous27.2.13

      Ei näin pienten lasten tarvitse mun mielestä rampata muualla hoidossa. Äidin ja lapsen suhde on todella tärkeä ja miksei sitä voisi pitää yllä ja nauttia siitä. Tottakai jokainen tarvitsee pientä breikkiä välillä ja ottaa rennosti, mutta pääpiirteittäin mun mielestä se on äidin tehtävä pitää huolta pienokaisesta, kun sellainen on kerta saatukin :) enkä siis arvostele äitejä, jotka laittavat lapsensa päivähoitoon. Jokaisen oma asia mitä elämällään tekee ja miten omaa lasta hoidetaan! En itse edes usko, että olisin valmis olemaan yötä erossa lapsestani VIELÄKÄÄN... Lapsi oli niin toivottu ja pitkään yritetty, että sydän meinaa pakahtua rakkaudesta, kun pienokaisen jokapäiväisiä touhuja kattelee :) rankkaakin on ollu ei käy kieltäminen, mutta kyllä tää äitiys antaa niin paljon. Kasvaa itsekin ihmisenä paljon ja oppii olemaan epäitsekäs. Mutta siis joo en enempää ala mitään romaania tässä kirjottamaan :D hyvää päivänjatkoa sulle Petra!

      Poista
    3. olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi! :) Mullekkin oli se yksi yö, kun Kevin oli hoidossa, niin aika vaikeaa, ei oikein osannu rentoutua, kun mietti kokoaika miten pikkunen voi ja mitä tekee, vaikka tiesin hänen olevan tosi hyvässä hoidossa. Olo on aina jotenkin tyhjä jos ei oo pikkunen lähettyvillä..
      Itekki kasvannu ihan hurjasti lapsen myötä, enkä kyllä ole katunut hetkeäkään, että päätin vauvan pitää vaikkei meillä sitä oltu yritettykkään..
      hyvää päivänjatkoa sinnekkin!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥