30.3.2013

unohduksia ja kimallusta

Vähän lupasin eilen, että tekisin tänään sen päiväkuvina jutun, UNOHDIN sen ihan täysin!
Joten huomena mä yritän sen muistaa tehdä!!

No tänään me kumminkin puoliltapäivin äiti soitti, että on nytte kotona ja heräsi. Sitte otettiin mun askartelemat virpomis oksat ja koristeltu ruoho mukaan, sekä meidän päiväruoka - lämpöset voileivät.



Äiskällä sitte siirsin sen koneelle kevinistä otetut kuvat viikonaikana, kerroin mitä salkkareis on tapahtunu, kattelin niiden matkakuvat (aivan upeita kasveja ja niiin siisti ympäristö! VAU! olivat siis teneriffalla) ja sitte katoin tuliaiset. Kevin sai smurffi pyyhkeen ja sellasen kumisen ihme aluksen millä kelluskellaa vedessä. Mä ja Rasmus saatii kans jotku delfiini pyyhkeet. Lisäks mä sain kahet sellaset lökö caprit, mekkoja 3kpl ja yhen sellasen jännän paidan. Sain myös pari käsikoruu.

No sitte siellä äiskällä ollessa muistin taas, että munhan pitäs ostaa se uus rannekelloki ja mul on vielä rahaakin mitä sain synttäri lahjaksi. No Kevin ja Nasu jäi sitte äiskälle ja lähettii Rasen kans käymää sellases koruliikkees ku sunninen. Tai no, eka käytii yhes toises kattelees ja olihan ne ihan hienoi ja huimat alennuksetki pääsiäisen kunniaks, no sit siihi sunnisee ja sielä tuli heti vastaa yks aivan upee kello, rakastuin heti! Kuitenki sieltä mentii viel yhtee liikkeesee kattelee, mut en millään saanu mielestä pois sitä ihanaa kelloa.. Ainut ongelma oli, että se oli merkiltään Guess eli hiton kallis (en siis ollu edes kattonnu hintaa) Mutta ajattelin, että hitto, mul ei oo mitään merkki juttui (muutaku adidaksen laukku, onlyn pari takkii ja puman kengät...) Et voinhan mä nyt vähä itteeni törsätä, kun hyvään menee, eikä mihkää esim. baarii.. Joten menin ja kysyin hinnan, mietin hetken, mutta en voinu ittelleni mitää, ostin!


Ja yllätyksekseni äiti ei ees räjähtäny ku näytin kellon ja kerroin hinnan, sano vaan, että ´´onhan toi tosi nätti, ihan hyväähän sä ne synttäri rahat laitoit nyt sitte``  :)

Sitte, ripseni, vissii puolet lähteny! Pikkusen ärsyttää..

Noh huomen illalla tai maanantai aamuna tuun sitte laittaa sen päivä kuvina postauksen. Mä vaikka nukun kamera kainalos, et muistan aamul!

PS.Kevin oppi tänään pinsetti otteen! ♥

4 kommenttia:

  1. Ihana kello! Mäki haluuuun! :D

    Mun äiti oli myös n. kuukaus sit teneriffal :D se toi Nellalle tuliaiseksi mm. ihanat söpöt pikku"crocksit", mut ne ei mee meijän pikkupullukkajalalle :(

    Ihanaa pääsiäistä teille! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, oon ihan rakastunu tuoho kelloo! jotenki kaunis olo, pelkästää siitä, et on kaunis kello! :D

      Aijaa! heh, vitsi mikä sattuma taas :D Joo mun äiskä sano et siel ois ollu tytöille vaikka mitä ihanaa, mut pojille ei oikee ollu ku kaikis luki tenerifa :s

      Samoin teille! ♥

      Poista
  2. Sulle on haaste mun blogissa (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥