25.4.2013

Core Trimmi 30'

´´Treenaa keskivartalo timmiksi! Tehotreeni vatsa ja selkäalueelle unohtamatta käsivarsia. Loistava jatke spinning 30` treeniin. Tai kiireiselle treenaajalle vaihtelua. Sopii kaikenkuntoisille.``

Olin tosiaan tänään ensimmäistä kertaa core trimmissä.
Ei ollu mitään alkulämppää, koska aikaa oli vain se puolituntia, joten suoraan hommiin!
Ensteks tehtiin voimatangon avulla erilaisilla liikkeillä selkälihaksii. Sit sinne välii yhdistettiin myös vinot vatsat ja kyljet, edelleen käytettiin siis apuna voimatankoa.
Sitte tehtii kylkiä käsipainojen avustuksella.
reilu 15min. mennyt.
Siirryttiin lattia tasoon patjalle/step-penkille. Tehtiin syviä vatsoja.
lankkuu ja hoovereita.

Toi puol tuntii on ihan liian vähän, varsinki just siks, kun ei ole sitä alkulämppää. Ajattelin, että jatkos teen joko kotoon alkulämpän, enneks hurautan funfitille taikka sitte meen puolekstunniks salille ennen coree.. saa nähä.
Mut sen tajusin, et vaikka mun perus vatsalihakset on hyväs kunnos (vaikka siinä lihasten päällä tota höystöö onki) niin ne syvät vatsalihakset onki sit ihan tohjoon! En mä kyenny tekee juur mitää siin hooveris. Täytyy vissii kotoonki harjottaa vaikka sitä lankkuu sit aina sillon tällön.
Mutta juu oli kyllä tosi kiva tuo core trimmikin, varsinkin kun mun vatsahan sitä reeniä eniten tartteeki ja sielä pumpissa käydään koko kehoo ja yleensä eniten reisii ja käsii ni toi on hyvä ´´pari`` sille :)

2 kommenttia:

  1. Anonymous26.4.13

    Paljon sulla oli lähtöpaino kun aloit kuntoilla? Paljon nyt on pudonnut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain raskausaikana 30kg ylimäärästä, niistä on nyt puolet pudotettu.

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥