27.4.2013

Uutta vaatetusta ja järjestystä

Torstaina ennen mun jumppaa mun mummo ja serkku kävi pikasesti meillä, kun halusivat tuoda Kevinille pikku paketin. Paketista löytyi cirafin vihreä T-paita.


Torstaina kävin jumpan jälkee myös mun äiskäl hakees Kevinille lapaset, sukkia, kaulurin, lippiksen, tossut, ku äiskä oli innostunu ostelemaa, ja lisäks Kevinin lelun, joka sinne unohtu.



Nää on tosi kätevät! Jos on sukat joissa ei oo jarruja pohjassa, tai on tosi huonot, niin kiskasee nää vaan päälle! On tosin vielä liian isot Kevinille..


Liian isot vielä, kokoa 21-(jotain?)

sopivat, kokoa (18tai 19)-21

Eilen, kun Rasmus tuli kotii ja sain auton, läksin hakee mun veljee äiskältä meille.
Ärsytti vaan, kun oli tarkotus et se näkis meidän asunnon nyt, (kun se on vaa kerran nähny ja täällä on järjestys muuttunu siitä ihan täysin), mutta meillä vallitsi täys kaaos! Meillä oli kaikki tavarat ihan levällään, koska meillä oli jälleen järjestys muuttumassa, tällä kertaa makkarissa.
Kevin oli onneks hyvällä tuulella, kun oli aamupäivästä nukkunu 3½tunnin unet.

Lisäks Kevin oli tosi rauhalliin, ei oo ikin ollu semmonen! Luulen, että se johtui tuosta flunssasta joka pientä on kiusannut.. Siinä ne mun kaks rakasta miestä kökötti nätisti sohvalla :')



Eilen mulla oli jotenkin hirmusen huono-olo, joka on jatkunut myös tänään :/ Luulen, että johtuu siitä, kun oon syöny vähemmän ku normaalisti ja kuluttanu enemmän..
Huonon olon vuoksi en jaksanut/viitsinyt tänään lähteä core trimmiin. Mikäli olo kohenee päivän myötä, niin teen kotona reenin.

Tänään saatii järjestyksen muutos valmiiksi! Tässä paloja ´´uudesta`` makkarista.




Makkarissa oli ennen mun pikku tv, mutta kun ei sitä sielä oikein käytetä, niin Rasmus päätti siirtää sen keittiöön.
ei ollu viel kiinnitetty kun vieraat pukkas paikalle piiikkasen etuajassa..


Kevinin flunssaki alkaa pikkuhiljaa häipyä, onneks! Vähäsen vaa välillä yskittää ja pikkasen nenä valuttaa mut muuten ei mitään, ja koko flunssa selvittiin ilman kuumetta :)

Tänään ois suunnitelmissa hiusten värjäystä ja ruuan laittoa..
Huomen pitäs mennä viel äiskälle käymää kattoo veljee, kun se sit taas lähtee takas Helsinkii maanantai aamuna :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥