20.5.2013

kun suunnitelmat ei mene, niinkuin on toivonut

Perjantaina mulla oli se ajotunti, joka tosiaan oli yhtä tyhjän kanssa. Kunhan ajeltiin ympäriinsä. Lopuksi sain palautteen siitä tunnin mittasesta ajelusta. Huomautusta sain kytkimen pumppailusta, aina jarruttaessa, että pitäisi harjotella enempi käyttämään moottorijarrutusta. Hyvää ajossani oli rauhallinen ajotapa, kevyeen liikenteen huomiointi, kaistan vaihdot ja kyydissäni ei pelottanut. Lisäksi opettaja kehui sitä, kun en hermostunut tai panikoinut, kun eksyttiin reitiltä, vaan rauhallisuus säilyi.

Illalla olikin ihan perus arkea, siivoilua ja kaupassa käyntiä.
Sain myös uusia aivan yli-ihania kuvia Lolasta ♥





Lauantaina meillä oli Rasmuksen synttäri kahvitukset. Paikalla oli minun äiti, Rasmuksen vanhemmat ja nuorin sisarus Peppina. Myöskin Roope kävi.


jotaa omaa kivaa? :D ♥


Illalla katseltiin euroviisuja, olen ihan tyytyväinen voittajaan, mielestäni voitto kappaleessa oli todella ihanat sanoitukset. Naisen lauluäänikin oli hyvä. Eipä suomikaan sentään ihan viiminen ollut ;) (kolmanneksi viiminen vain...)

Sunnuntaina Rasmus käytti yhden niistä ´´Kevinin`` antamista lahjoista, eli pitkät yöunet. Hän heräili siinä klo 11, kun vein Keviniä päikkäreille. Onneksi Kevin teki myöskin ihanan poikkeuksen aamulla ja heräsinkin pitkästä aikaa vasta yhdeksältä!

mun tällänen aika perus meikki.
Miks näyttää ku mun toinen kulma olis alempana?!?

Tarkoituksenamme oli käydä kappahlissa ostamassa Kevinille kesä vaatteita lisää, K-raudassa kattelees puutarha juttuja ja citymarketista mulle ruokaa ja painavampi kahvakuula. No ajettiin veturiin ja ppiha näytti uhkaavan tyhjältä, ihmekkös se, kun koko pulju oli KIINNI. Veturin sivuilla tosin luki, että se olisi auki, hieno homma!
No sitten ajettiin valintatalolle, sekin KIINNI. Ovessa luki, että siwa on auki.
Ajettiin siwalle, kappas, KIINNI.
No eihän siinä muu auttanut, kuin ajaa abc:lle asti hakemaan mulle sitä ruokaa.



Sen reissun jälkee laitettiinkin grilli tulille pitkästä aikaa.


Illalla sain myöskin vihdoin tämän mun uuden tietokoneen. Ai miten onkin niin ihanaa, kun näytelle ei hypi koko aika jotain epämääräisiä herjauksia eikä joka asian toimittamiseen mene puoltapäivää!
vanha




uusi


Tänään Mulla alkoi uudenlainen dietti. Tai no voiko uudeksi sanoa, kun ei aijemmin ollut mitään diettiä? No kuitenkin. Tästä en nyt kertoile sen enempää, vaan palaan asiaan, dietin lopussa. Toivotaan, että pystyn suoriutumaan tästä (vaikka aamupala, iltapala ja välipalat onkin ihan kamalia!) ja saisin jopa tuloksia.
rannetuki on mulla aika tärkee kaikkia painoja nostellessa, kun jos en kokoaika keskity ranteen asentoon, taitan sitä alaspäin




Rasmuksen vanha. Pelkkä tanko 10kg
kaikkien tällä hetkellä omistettavien painojen kanssa yhteensä 25kg



2kpl 2.5kg painoja, yhteensä siis 5kg

2kpl 5kg painoja, yhteensä siis 10kg. 



TÄÄ ON NIIN TOTTA!

Heti aamusta mulla oli lääkäri, joka sitten määräsi tutkimuksiin. Ensiviikon keskiviikkona pitäisi saada ne tulokset. Jos ei niistä tuloksista löydy suolentoimintani häiriöittänyttä vikaa, niin sitte joudutaan suolen tähystykseen.



Mulla on ollut nyt tää teksti tuloillaa, semmoset 3 tuntia, kun piti välissä juosta käymään autokoululla. Mulla luki kalenterissa, että teoria 15.00, mutta yhdeltä mulle soitettiin, että olenko tulossa. Eihä siin, meikä pölähtää vesipullot mukaan luokkaa ja huomaan, että sielä ei ole kuin poikia. Lisäksi huomaan, että yksi niistä on todella karmaiseva tapaus (ollaan oltu samalla yläasteella)  Mietin koko tunnin ajan, että toivottavasti mun ajo pariksi ei laiteta sitä ällötystä.
Tunti on loppu ja opettaja kysyy löydetäänkö itse omat ryhmät. Mietin mielessäni, että haluaisin parikseni K:n, joka on entuudestaan mulle tuttu samalta luokalta koulusta. No kukaan ei sano mitään. Opettaja jakaa ´´ajoissa tulleet ja myöhässä tulleet`` 4 poikaa, opettaja puhuu heistä kolmelle, mutta kuka jääkään yli ja minun parikseni? No toki se kammotus. Okei tiedän, näin ei saisi puhua toisista, mutta oikeesti, se kaivaa persettä ja syö räkää, sen puheesta ei saa mitään tolkkua ja se on ihan jälkeenjääny, en mä halua sellasen kanssa yrittää löytää johonkin vieraaseen määränpäähän ja viettää sen kanssa kahta tuntia samassa autossa!! EN HALUU EN HALUU EN HALUU!

No sieltä sitten mentiin vielä ostamaan mulle se painavampi kahvakuula ja partsille sellaset ritilät ja kukkia.

PS. Kevin rykäs tänään 3½h päikkärit!!
Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä, en millään jaksa lukea tätä läpi, kun päätä särkee ja haluun lepäämään.

AINIIN! muistakaa käydä TÄÄLLÄ vielä kyselemässä Raselta juttuja laidasta laitaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥