5.6.2013

Ostoksien esittelyä

Eilen neuvolan jälkeen käytiin vielä tiimarissa ostelees pari askartelu juttua, koska tein jo Kevinin 1-vuotis synttärikutsut valmiiksi, niin saa ne enskuussa sitte vaan postiin. Ja pakko kehua, tuli aivan super ihanat! Enempää en paljasta niistä, koska tiedän, että tätäkin lukee muutama, joka ensikuussa saa kyseisen kutsukortin ;)
Mutta sitten, kun olen ne lähettänyt ja ihmiset ovat ne saaneet perille, niin tulen ne tääläkin esittelemään.

Noh takaisin eiliseen reissuun. Kun tultiin kotiin, päästiin hikisinä ekat portaat ylös ja katson että juu hissi varattu ja ylhäältä kuuluu hirvee kälkätys. Olin juuri huutamassa, että, voiskohan sen hissin nyt saada alas sieltä, kun siihin tulikin eräs nuori mies ja kysyi tarvitsenko apua. Totesin, että, en -menemme hissillä. Tähän mies vastasi että hissi on rikki ja kysyi uudelleen tarvitaanko apua. Olihan se apu kyllä tarpeen! Asumme meinaan 3½ kerroksessa ja porras pätkiä näin ollen on 6kpl. Niin ja jottei kellekkään jää epäselväksi olimme Kevinin kanssa kahden ja vaunuilla liikenteessä.

Illalla otin vielä laihdutus kuvat, vaikkei ollakkaan vielä finaalissa, tai edes puolessa välissä, mutta ihan siltä varalta, että olen maanantaina puolella välillä vielä niin turvoksissa tämän päivän tankkauksesta. Ja olen kyllä iloinen, sillä kuvia vertaillessani huomasin selkeän eron. Myös tuttuni, joita en päivittäin näe, ovat sanoneet minun laihtuneen huomattavasti. Mutta onhan tässä vararenkaassa vielä hommaa!

Jokatapauksessa, päätin rohkaistua ja köyhtyä ja tilasin ihanan paidan tai no tunikan, jollaisesta olen aina haaveillut. Alkuunsa varmasti pidän sen alla vielä jotain esim. mustaa toppia, jottei näytä niin karmasevalta, mutta kunhan näistä kiloistani pääsen niin ai että, sitten häpeile hetkeäkään kulkea tuossa!



Hintaa oli 40€ ja mukaan tulee myös tuo ´´alustoppi``
Värejä oli monia erilaisia, mutta tuo keltainen miellytti omaa silmääni eniten, ihanan pirtsakka näin kesäksi.

Sitten tänään käytiin noutamassa ja maksamassa se nalle puh lego setti, josta jo kerroinkin.
Kasasin sen samantien itse, että näki kaikkien palojen varmasti olevan ja napsin samalla teille siitä kuvia.




Hahmoja siis on puh, nasu ja ihaa.
 Sitten purkasinkin sen ja pistin vielä pesuun tiskikoneeseen.
Lisäksi kuvasin paketin kyljestä nuo esimerkit, mitä noista paloista saa rakennettua:





Palat eivät ole niin pieniä, että niihin voisi tukehtua/niellä, joten Kevin saa ne heti käyttöön vaikka ei niillä osaakkaan rakentaa, mutta tekemällä oppii!

´´siis leikitsä MUN leluilla?!?``

2 kommenttia:

  1. Tosi ihanan pirtsakka paita, mulla on samantyyppinen, mutta se on lyhyempi ja vähän eri sävyinen. :)

    Toi legosetti on niiiin ihana, mä haluuuuun! ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥