24.6.2013

tarkennusta liikunnastani + mittoja

kahden viikon liikunnat jatkona edellisille

VK 4
MA: lenkki 40min. + oma treeni
TI: pumppitrimmi
KE: oma treeni
TO: aamulenkki 35min.
PE: lepo päivä
LA: aamusta pumppitrimmi
SU: oma treeni

VK 5
MA: laiskotus
TI: aamusta oma treeni
KE: aamusta oma treeni
TO: pumppitrimmi
PE: lepo päivä
LA: soutu 30min. + tanssi 30min.
SU: krapulapäivä


Edellisessä tämmöisessä (TÄÄLLÄ) oli myöskin liikuntalistassa paljon tuota omaa treeniä.
Joten nyt voisin vähän avata mitä siihin kuuluu.
neljää erilaista vatsalihas liikettä, viittä erilaista reisiin ja/tai peppuun käyvää liikettä, kaksia eri kylkiliikettä.
yhteensä liikkeitä on 21 ja teen listan läpi 2-3 kertaa.
Ja jottei kukaan nyt ymmärrä väärin, niin tuo 21 ei ole niin, että teenpä tästä yhden pakaran noston ja sitten lantion noston ja seuraavaksi vaikka parit kyljet. Ei, vaan, esim. 20vatsaa (1kpl liikkeitä), 20 pakaran nostoa (toinen kpl liikkeitä) jne. ja niitä sitten on se 21.

Siksi teen kotona lähinnä peppuun, sisäreisiin, vatsaan ja kylkiin käyviä, koska ensinnäkin ne on ne mun ongelma alueet ja toiseksi pumppitrimmissä käydään tosi paljo sitten selkää, käsiä, reisiä, toki sieläkin ohella myös noita muita.

Ja noi missä lukee ´´aamu`` tai ´´aamusta`` meinaa siis sitä, että heti herättyä tyhjällä vatsalla. Nehän on niitä tehokkaampia ja niitä pitäskin jaksaa tehdä enempi...

Mitat nyt:
Kesäkuu 24.6.2013
maha: 84cm
reisi: 57cm
peppu: 94cm
paino: 63kg

Elikkä paino pudonnut kahessa viikossa  1.2kg.
Olisihan se voinu pudota tietty enemmänkin, mutta oon hiton tyyväinen tähän tilanteeseen, KOSKA olen lipsunut nyt aika pahasti noiden syömisten kanssa. Yks ilta söin pikku lihiksen ja silloin, kun haettiin lola, niin haettiin samalla mäkki ruokaa. Mäkki ruoka oli helppo perustella: kuuluu perinteisiin, että kun on ajeltu pitempi reissu, niin haetaan mäkistä kotimatkalla ruokaa.. No joo eihän noita nyt oikeesti voi perustella, hölmöähän se on koittaa laihtua ja samalla mättää sitä roskaa nenän alle. Lisäksi nyt juhannuksena ei voinut kieltäytyä mummin herkuista.
Aamulenkit on jäänyt kyllä ihan minusta riippumattomista syistä pois. No nyt viikolla 5, ei viitsinyt jättää kisua yksin, kun oli vasta tullut uuteen kotiin. Lisäksi tässä hemmetin vanhassa kerrostalossa on ollut hissi vähän väliä rikki, täältä on hemmetin hankala päästä vaunujen kanssa yksin alas tai varsinkaan ylös portaita pitkin! Kiva kun muutenkin pelkään hissejä niin sitten kun tietää sen olevan ihan paska, joka voi jäädä millä hetkellä hyvänsä jumiin, niin ei ihan houkuttele käyttää sitä, varsinkaan pienen lapsen kanssa...
Tästä näkee hyvin, kuinka paino voi heitellä rajustikin hetkellisesti.
Alhaalla pvmäärät tältä kuulta ja sivussa paino sadan gramman tarkkuuksilla.

Vartalo kuvia en ole nyt ottanut, katsotaan jos sitte ens kerralla, elikkä kahden viikon päästä taas.

2 kommenttia:

  1. Anonymous24.6.13

    kyl mun mielest sult on aineki hyvin lähteny painoo ja turha niist lipsumisist on itteeä rangaista, kaikki lipsuu välil ja sehän se on tärkeint et sit vaa palaa takas siihen tiettyy ruokavalioo ja treeniohjelmaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinhän se on :)
      ja kiitos!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥