15.6.2013

viikonloppu

Tajusin, että enpäs ole käynyt laskemassa mun painoindeksiä aikoihin, vaikka painoa on pudonnut.
Kävinpäs torstaina katsomassa mitoilla 163cm ja 64.3kg ja vastaus oli: 24.2 = normaalipaino. Tuli taas hyvä fiilis.
sivuprofiilia vaatteet päällä. Huomatkaa lörpöiksi käyneet housut!

Torstaina päivällä mun isovanhemmat tuli käymään pitkästä aikaa kattoo mua ja poikaa ja toivat mukanaan ihania tuoreita suomalaisia mansikoita ja kirsikoita! Niin ja mummikin sanoi, että oon kutistunut huimasti! (ei olla tosiaan reilu 3viikkoon nähty).
Kun Rasmus tuli töistä, niin meidän piti mennä kauppaan, no Rasmus meni, mä jäin sörkkii tulostinta ja katsomaa lemmenviemää Kevinin kanssa. Siivotakin piti, mutta eipä se mies taas saanut mitään aikasiksi, joten miksipä minkään vaivautuisin?
Pumppitrimmikin olisi ollut, mutta ärsyttää tuo, että se on puol7-puol8, enkä tietysti voinu missata salkkareiden vikaa jaksoa ennen kesätaukoa! Yleensä on ärsyttänyt tuo kesätauko, no ärsyttäähän se nyttekin, mutta ainankin voin rauhassa käydä iltajumpissa, kun ei tarvi telkkaria palvoa!


Mut onneks salkkareis ei koskaan tapahdu ylilyöntejä....


Eilen mentiin mun äidille Kevinin kanssa yöksi, kun rasmus lähti ´´tutustumaan työkavereihin pomon mökille`` eli siis suoraan sanoen hän lähti ryyppäämään.
Ja mulla oli tänään aamulla se pumppi, niin eipä olisi ollut hoitajaa Kentsulle, koska en halunnut, että haiseva krapulainen mies olisi lähettyvilläkään mua ja poikaa. Oksettavaa. Silloinkin (niinä kolmena kertana) kun minäkin oon ollu juhliis, niin ollaan haettu Kevin vasta ihan illasta kotiin, vaikka ei olisikaan ollu krapulaa, mutta kummasti se viinan haju on takertuvaa.
Onnkes yheks yöks ei tarvi paljoo tavaraa mukaa pienen lapsen kanssa... yep!
´´jeee me mennään mummilaan!!``


Iisa♥

Pai♥
Eilen mentiin siis iltapäivästä ja Kevin pääs  melkee heti päikyille ja sil aikaa Noora tuli sinne mun kans rupattelee. Sitte ku Kevin heräs niin leikittiin, katottii telkkarii ja Kevin pääs isoo suihkutilaa lotrailemaa vedellä. Sitte kun Kevin meni yöunille, alko mun rentoutuminen! Hyvää ruokaa, saunaa ja äiskän kans ´´tyttöjen juttui``.


Tänää aamulla kävin jumpalla ja sitte syötii äiskän kans ihan älyttömän hyvää ruokaa! Semmosii kana vartaita hyvillä mausteilla, grillissä laitettuna ja salaattia, nam!
Sitte ku Kevin heräili niin leikittii ja pakattii tavarat mukaan (mutta tietysti jotain jäi... onneks ne saa huomena)

Kun oltiin lähössä, oltiin siinä pihalla ja Kevin potkutteli sen autollaan ja me äiskän kaa rupateltiin. Sanoin vielä, et ajelkoot nyt sitte vielä hetken. No kappas eikö rupee satamaan?! Äkkiä poika syliin ja autoon istumaan, kerkesin saada jätkän just auton sisälle kun alko ihan tajuton kaatosade, siinä sitte itellä selkä märkänä navoin vöitä pojalle kiinni, jonka jälkee jouduin vielä juoksemaan äitin kans sen kukkasii suojaa katoksien alle.
Kevin luki mummil lehtiä :)



Ja tänään pitäisi laitella vielä kaikki tiptop valmiiksi kisua varten, jota lähdetään huomen aamulla hakemaan kotiin!! Kevin menee siksi aikaa mun äidille hoitoon, kun on kumminkin yhteensä reilu 3h autossa istumista, niin viitti pientä turhaa raahata mukana. Sitte tuodaan kisu ensin kotiin tutustumaan paikkoihin, ennenkun haetaan sitä täystuhoa kiljumaan ja jahtaamaan pikku kisua, jota pelottaa varmasti jo muutenkin uudessa paikassa!

Otan varmasti paljon kuvia ja parit videot kisun kotiutumisesta ja Kevinin reaktiosta kissaan ja laittelen ne tänne sitten varmaan maanantaina ja kerron muutenkin sitten, miten matka ymymym meni.
Mulla on muuten luonnoksissa roikkumassa pikku info pläjäys kyseisestä kissa rodusta, jos se sattuu olemaan jollekkin aivan vieras tapaus. Mutta kirjoittelen sinne vielä omia kokemuksia viikon-kahden ajalta, ennenkuin julkaisen sitä.

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥