22.7.2013

mittoja, liikunnat ja syömiset VK 8&9

Jälleen on kaksi viikkoa kulunut ja on aika katsoa missä mennään.
Varsinaisia laihdutusviikkoja on nyt takana 9.
Raskaudesta ja synnytyksestä on aikaa 11kk 2vk 4pv.
Liikunnat menivät todella todella huonosti vk8, oli kaikkea perhe härdelliä, tärkeempiä juttuja, huonoa keliä ja yksinkertaista laiskuutta. Eipä voi taas syyttää ketään muuta, kuin itseään, jos ei ole tuloksia tullut. Vk9 kyllä huomasikin, ettei ollut hetkeen tehnyt mitään kunnollista, kun paikat napsahti tiistaina niin kipeiksi, ettei ole hetkeen ollutkaan.

Liikunnat
VK 8
MA: retkahdus (heti alkuun?!?)
TI: lenkki 50min. + oma treeni (vatsa&kyljet)
KE: ei kerenny/päässy tekee mitää
TO: lepo päivä
PE: aamulenkki 50min.
LA: muita tärkeempii juttui aamusta (niistä myöhemmin lisää), jäi siis koko viikolta kaikki kolme   
        pumppitrimmii välistä....
SU: eikä tänäänkään mitään -.-

VK 9
MA: aamulenkki 30min.
TI: oma treeni (vatsa&kyljet) + pumppitrimmi
KE: pakko lepo, paikat niin kipeenä, lenkillekkään ei päässy paskan sään takia
TO: pumppitrimmi
PE: oma treeni (vatsa&kyljet + vähän käsiä)
LA: pumppitrimmi
SU: lepopäivä


Lupasin tehdä listaa vähän myös noista mun syömisistä. En tosiaan seuraa mitään dieettiä tai tiettyä ruokavaliota. Yritän syödä säännöllisesti 2-4 tunnin välein, annoskoot ovat paljon pienempiä, kuin ennen, välipalaksi ei mitään naposteluja, vaan jotain jugurttia, marjoja, hedelmiä ym. ja paljon paljon vettä, veden juonteja en ole merkannut tähän ylös (kaikki muut mahd. juomat kyllä).
Kaikki pastat meillä on vaihdettu tummiin, leipäkin yleensä ruisleipää.

Syömisiä
VK 8
MA:
aamupala: 2 kuppia kahvia (pienellä tilkalla rasvatonta maitoa), ruisleipä viipale keiju margariinillä ja kalkkuna leikkeellä. green tea 1 kapseli.
päivällä: kinkkukiusaus
päivällä: itse tehty lihapiirakka (sisällä kananmunaa, jauhelihaa ja riisiä)
iltapala: omena

TI:
aamupala: miniannos puuroa rasvattoman maidon kanssa, kuppi kahvia (pienellä tilkalla rsvatonta maitoa), ruisleipä viipale keiju margariinillä, kalkkunaleikkeellä ja kurkku siivuilla. green tea 1 kapseli.
päivällä: kinkkukiusausta ja kurkkua.
päivällä: samaista omatekemää lihapiirakkaa, kuin eilenä
välipala: omena
iltapala: paistettuu kananmunaa x2 ja tomaattia

KE:
aamupala: kuppi kahvia (pienellä tilkalla rasvatonta maitoa), green tea 1 kapseli, minuuttipuuro 1pussi eli 35g mustikka-omena.
päivällä: nakkikeittoa
välipala: kuppi kahvia (pienellä tilkalla rasvatonta maitoa)
päivällä: nakkikeittoa
iltapala: paistettuu kananmunaa x2, tomaattii ja pari meetvurstia

TO:
aamupala: minuuttipuuro 35g mustikka-omena, 1 lasi mansikka kaakaota, green tea 1kapseli.
päivällä: nakkikeittoa
päivällä: perunapalloja ja kalapuikkoja

PE:
aamupala: minuuttipuuro 35g mustikka-omena, green tea 1 kapseli
päivällä: kalapuikkoja (en löytänyt kaapeista muuta, enkä ollut vielä tehnyt kunnon ruokaa) light-colaa lasillinen
päivällä: hernekeittoa
iltapala: pitsa (rieska tortilla pohjana, päällä tomaattipyrettä, tonnikalaa, ananasta ja hiukan juustoa), mansikka kuohuviiniä.

LA:
aamupala: cornflakes muroja
päivällä: hunajakanaa, perunamuussia ja salaattia (viinirypäleitä, kurkkuu, tomaattii, salaattii ja kevyt fetaa)
välipala: pari pullapalaa ja kaksi kuppia kahvia (pienellä maito tilkalla)
välipala: omena, pari lasia light-colaa
iltapala: pitsa (rieska tortilla pohjana, päällä tomaattipyrettä, tonnikalaa, oreganoa ja hiukan juustoa)

SU:
aamupala: 2x paahtoleipä joiden päällä Keiju margariinia, paistettua kananmunaa ja tomaattia. kuppia kahvia (pienellä tilkalla rasvatonta maitoa)
välipala: pala voileipä kakkua ja pala jotain muuta kakkua, lasi mehua (oltiin rippijuhlissa)
päivällä: muussia ja hunajakanaa, jälkkäriks viinirypäleitä
välipala: omena
iltapala: cornflakes muroja, paahtoleipä keiju margariinillä


VK 9
MA:
aamupala: minuutti puuro 35g mustikka-omena, vaniljakahvia (tilkalla rasvatonta maitoa), 1kapseli green tea
päivällä: nakkirisottoa
päivällä: nakkirisottoa, puol kuppia kahvia (pienellä tilkalla rasvatonta maitoa)
illalla: cornflakes muroja ja mustikka jugurttia

TI:
aamupala: ruisleipäviipale x2 päällä keiju margariiniä, paistettua kananmunaa ja tomaattia
päivällä: nakkirisottoa
välipala: puol kuppia kahvia (pienellä tilkalla rasvatontamaitoa)
iltapala: kolme paahtoleipää ja päällä keiju margariiniä, mustikka jugurttia

KE:
aamupala: minuuttipuuro 35g mustikka-omena, vaniljakahvia, 1kapseli green tea
välipala: mustikka jugurttia ja paahtoleipä keiju margariinillä
päivällä: spagettia, jauhelihaa ja tomaattimurskaa
päivällä: munakas (paistettu kananmuna, nakkia, tomaattia)
iltapala: cornflakes muroja rasvattomalla maidolla

TO:
aamupala: cornflakes muroja rasvattomalla maidolla, 1kapseli green tea
välipala: 2 kuppia kahvia (tilkalla rasvatonta maitoa)
päivällä: paahtoleipä keijumargariinillä x4, lasi light-colaa
päivällä: pinaattikeittoa + 3keitettyä kananmunaa + lasi rasvatonta maitoa
illalla: cornflakes muroja rasvattomalla maidolla, persikka

PE:
aamupala: cornflakes muroja rasvattomalla maidolla, 1kapseli green tea, kuppi kahvia (tilkalla rasvatonta maitoa)
päivällä: pinaattikeittoa + 2keitettyä kananmunaa
välipala: persikka x2, valkosuklaa-nougat mousee n.2½rkl
illalla: ranskalaisia ja nugetteja

LA:
aamupala: minuuttipuuro vadelma-omena, 1kapseli green tea
päivällä: jauheliha perunasose laatikko, jälkkäriks omena
välipala: kuppi kahvia ja pullapala
välipala: cornflakes muroja rasvattomalla maidolla

SU:
aamupala: 2x ruisleipäviipale, päällä keiju margariiniä, paistettua kananmunaa ja tomaattia. puoli kuppia kahvia (tilkalla rasvatonta maitoa). 1kapseli green tea.
välipala:  monivilja cheerious muroja rasvattomalla maidolla
päivällä: jauheliha perunasose laatikkoa
välipala: kuppi kahvia (tilkalla rasvatonta maitoa), mustikkapiirakkaa vanilja kastikkeella
illalla: ranskalaisia ja nugetteja

Kuten noista nyt huomaa niin en nyt ihan mallikelpoisesti syö. Yksinkertaisesti musta tulee kiukkunen kun ampiainen, jos joudun vahtaamaan hullullailla syömisiäni. Välillä on vaan kiireen takia jäänyt ruokailuita välistä, ei voi minkään. Välillä sitä on ´´joutunut`` syömään jotain mitä ei ehkä pitäisi. En tuonne jaksanut kirjoitella kaikkia light-colan erillisiä juomakertoja, sillä samalla kun hörppäsen lasin vettä ohimennen, otan kulauksen cola pullosta -makua antamaan.
En nyt jatkossa noita syömisiä kirjottele, koska aika lailla tuommoista se on joka viikko. Tulee vaan turhan pitkä tylsä sepostus tästä kun on kaikki muruset rustailtuna ylös!
Kahden viikon päässä olevaan tämmöiseen koitan muistaa kopioida taas tekemääni painokäyrää.

MITTOJA
maha: 82cm
reisi: 55½cm
peppu: 93cm
paino: 61.1kg

Olen hurjan tyytyväinen noihin mittoihin näillä liikunnoilla!
mahasta lähtenyt kahdessa viikossa 2cm, reidestä 1cm, pepusta 1cm ja painoa lähteny 900g!
Ensimmäiseen tavoitteeseeni on enään 1.1kg matkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥