8.7.2013

motivaatio juttuja laihdutuksessa + mitat

Laihduttaessa tärkeintä taitaa olla itsekuri. Se, ettei anna itselleen lupaa naposteluun vaan jaksaa syödä säännöllisesti ja terveellisesti. Myöskin se, että oikeasti liikkuu, liikku TÄNÄÄN, NYT, eikä käytä sitä perus ´´no mä huomenna sitten..``
Mutta toinen tärkeä on motivaatio!
On hyvä miettiä ja laittaa vaikka ihan ylös asioita, jotka motivoi projektissa -laihdutuksessa/kiinteytyksessä/lihaksen kasvatuksessa, kuinka vain. Motivoi itsesi.
Ajattelin nyt kertoa teille, mitkä motivoivat minua.
kuva:google

•kuvat omasta kropasta. Jos alkaa laiskottaa ja ajattelen, että ´´no mä oon ihan hyvä näin``, kaivan esiin lähtökohta kuvat ja mietin ´´haluanko todella näyttää tältä?`` tai jos siitä on jo edistynyt, mietin ´´haluanko palata tähän?``
^^Jos edelleen tulee tunne, että ihan sama, katson ihanne kuvia. Miltä haluaisin mahdollisesti näyttää. Ja heti sen jälkeen mietin lausetta ´´earn it!`` Todella, se kroppa on ansaittava ja sitä ei saa laiskottelemalla!
Uudet vaatteet. Mulla on säästössä 100€, jotka on tarkoitettu uusiin upeisiin farkkuihin, jotka ostaisin tästä pikku kaupungista löytyvästä lemppari liikkeestäni, joka on jone-x. Sain rahat niitä housuja varten, enne r-testin plussaa. En ehtinyt vielä mitään ostaa ja totesin, ettei vielä kannatakkaan, koska tiedostin, etten mahtuisi niihin sitten kuitenkaan hetkeen, kun olen raskaana.
Lisäksi äiti on luvannut viedä minut Tallinnaan shoppailemaan paaaljon uusia vaatteita ja hän siis maksaa kaiken.
Uusi tatuointi. Olen pitkään suunnitellut tatuointia vatsaan tai jompaankumpaan kylkeen. Sitten tulinkin raskaaksi ja sain makkarat, joihin ei ole mitään mahollisuuksia saada nättiä hyvää kuvaa. No vatsaan en aijo ottaa, koska suunnitelmissa olisi kuitenkin joskus saada vielä lisää lapsia, mutta kylkeen haluaisin. Kyljethän eivät niin veny vaikka raskaana olisikin, ellei sitten tule se 30kg lisäpainoa ja sitä kautta jenkkakahvoja, mutta mahdollisissa seuraavissa raskauksissa en aijo käyttää edellistä ajattelu tapaani ´´olen raskaana ja voin syödä mitä vain, lisäksi minähän syön nyt kahden edestä`` Aijon myöskin liikkua, mikäli siihin on mahdollisuus, Kevinin raskaudessahan mulla ei ollut sitä mahdollisuutta.
•muut ihmiset ja epäonnistuminen. Yksi syy, miksi halusin julkistaa laihdutus projektini. Ei vaan kehtaa jättää kesken ja todeta olen läski, enkä jaksa/viitsi asialle mitään tehdä, vaikka kovin uhosinkin.
kuva: google

Sitten taas viimosen kahen viikon liikunnat!

VK 6
MA: lenkki 1h + oma treeni
TI: oma treeni
KE: laiskuus iski!
TO: hölkkä/juoksu 45min. + oma treeni
PE: lepo päivä
LA: lenkki 30min.
SU: aamusta oma treeni + lenkki 40min.

VK 7
MA: oma treeni
TI: pumppitrimmi
KE: laiskuus iksi!
TO: pumppitrimmi
PE: lepo päivä
LA: draamaa
SU: draamaa

mittoja nyt!
Heinäkuu 8.7. 2013
maha: 84cm
reisi: 56½cm
peppu: 94cm
paino: 62kg






 
 

Painoa kahdessa viikossa lähtenyt tasan kilo.
Olen miettinyt, että mistä sitä tavaraa on lähtenyt, kun paino on laskenut, kun maha tuntuu (ainakin omasta mielestä) ihan samalle aina vaan, no noita yllä olevia kuvia katsoessa huomasin, että reidet ovat kaventuneet ihan hyvin.
Ärsyttää, kun tuli tosiaan noita henk.koht murheita ja draamaa, joiden takia jäi loppuviikon reenit kokonaan tekemättä. No, eihän tästä nyt voi olla enään suunta, kuin ylöspäin?!


Mietin tota syömä puolta, haluaisitteko samanlaiset taulukoinnit syömisistänikin? vai olisiko semmoset ihan turhaa?

12 kommenttia:

  1. Anonymous8.7.13

    ihan selvä ero näkyy kuvissa!! :) jatka vaan samaa malliin! tsemppiä! :)

    VastaaPoista
  2. Alakropassa selvä muutos, ja kyllä mun mielestä sun jenkkakahvatkin on vähän pienentyneet :)

    VastaaPoista
  3. Anonymous8.7.13

    Vautsi, ei voi kun ihailla noita tuloksia! Ihanaa lukea tämmöisiä motivoivia postauksia. Näistä on varmasti hyötyä itsesi lisäksi myös meille lukijoille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon ainankin, että edes joku/jotkut voisivat jotain hyötyöä näistä! :)

      Poista
  4. Anonymous8.7.13

    Kiva lukea sun laihdutus projektista ja tsemppiä ! kuvista huomaa muutosta hyvin :) voisitko kertoa joskus vähän enemmän omasta treenistä niin voisi ottaa opikseni vähän? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://petra-diaryofmylife.blogspot.fi/2013/06/tarkennusta-liikunnastani-mittoja.html
      ^^löytyy jotain pientä avausta, mitä tuo ´´oma treeni`` meinaa, mutta voisinhan mä jossain vaiheessa yrittää tehdä vähän kattavammankin jutuin noista :)

      Kiitos paljon! =)

      Poista
  5. Anonymous9.7.13

    selvää muutosta ! ja joo ruuista ois kiva kans saada noi taulukot !!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva :) Okei, no pitää yrittää alkaa pitää jotain taulukkoa, niin saan sitten seuraavien liikunta listojen seuraksi ne ruoka listat :)

      Poista
  6. On selkee ero!! Huippu hienoa petra oikeesti !! =)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥