23.9.2013

Blogin 1v. viikko! + kuka minä olen?

Tämän viikon torstaina olen kirjoittanut blogia tasan vuoden.
Näinpä tällä viikolla on tulossa jokaisena päivänä erilainen postaus.
Luvassa on mielipide kirjoitus, Panisin-lista, Kevinille omistettu juttu, laihdutus postaus vaikkakaan ei se perinteinen. Sekä minun postaus, jo siitäkin syystä, että tänään keräsin tarpeeksi rohkeutta ja päättäväisyyttä ja pistin blogin takaisin julkiseksi. Ja torstaina tietenkin juttu blogin kirjoittamisesta.
Muistakaa, että kaipaan kommentteja, risuja ja ruusuja, vaikka anonyymi kommentointi mahdollisuutta ei olekaan!
Tältä viikolta puuttuu vielä yksi postaus, jotta saan joka päivälle jonkin jutun
Ja nyt saattekin kertoa mulle, mistä aiheesta haluatte, että kirjoitan tällä viikolla?

Nyt tämän päivän tekstiin!

Kuka minä olen?
Varmastikin jokainen tämän blogin lukija tietää ne tärkeimmät asiat, että olen Erkki-Petteri 30v.
Joten. Minkälainen olen? Mistä pidän -tai en pidä? Miten kulutan päiväni?

Olen laiska, okei tosi laiska ja saamaton ihminen. Tietysti hoidan ne pakolliset hommat, mutta vasta sitten, kun on ihan pakko. Kuitenkin mua ärsyttää suunnattomasti, jos muut laiskottelee, esim. Rasmus ei saa aikasiksi viedä vaatteitaan paikoilleen ym. Noh siisteys asioissa, Kevinin asioissa tms. saan kuitenkin hommat hoidettua, mutta auta armias jos pitäisi vaikka lenkille lähteä. Ei tule mitää, ellei joku oikeasti pakota.
Kuitenkin joinain päivinä mulla on jotain ihme pirteyspuuskia. Saatan siivota koko kämpän, tehä ruuan ja vielä leipoakin, järjestellä paikkoja mitä ei edes tarvitsisi, kirjoittaa blogia, lukea blogeja, käydä ulkoilemassa, jumpassa ja hoidan vielä Kevininkin. Huh, voi kun jokainen päivä olisi yhtä pirteä.

Kuinkas tälläinen laiskamato kuluttaa päivät? No tekemällä ne pakolliset kotityöt, leikkimällä lapsen kanssa, mutta mitäs sitten, kun lapsi nukkuu sen 5 tuntia päivässä? No silloin lemppari puuhaani on pörrätä blogi maailmassa, tietysti.
Iltaisin katson myös telkkaria. Sarjoja, jotka on pakko nähdä, vaikka sitten nauhalta jälkikäteen katsottuna ovat: Salatut elämät, Client list, Kokeilussa perhe-elämä, erilaiset äidit, teiniäidit (sitte kun taas alkaa), Big Brother, Lemmen viemää, Eastenders.
Huh, mä oon kokoaika valittannut, kun telkkarista ei tule mitään, mutta herranjumala mä tuijotan töllöä paljon! Apua!
Mitä te muut seuraatte?
Olen siinä(kin) mielessä vielä aika lapsi, että rakastan Sims:ä, sitä tietokone versiota, kolmosta. Tai no en niinkään sitä ole koskaan pelannut, vaan lähinnä rakennellut taloja ja sisustellut. Haluaisinkin sisustussuunnittelijaksi tai joksikin arkkitehdiksi tms. Mutta ei musta olisi semmoiseen lukemiseen ja pänttäämiseen mitä niihin vaadittaisi. No mutta, kuitenkin pointti nyt se, että en kerkiä pelata sitä enää koskaan. Aina, kun Kevin käy nukkumaan, otan pelikoneen esille, mutta en saa sitä edes avattua, kun häärrän blogissa tai katson nauhotteita ja yhtäkkiä huomaankin kauhuissani, että kolme tuntia on jo mennyt enkä ole saanut mitään fiksua aikasiksi!

Tykkään lämmöstä ja valoisuudesta, inhoan synkkyyttä ja kylmyyttä. Syksy ja talvi on kamalaa aikaa ja selviän niiden yli vain rakkaudella, saunalla, kynttilöillä ja peiton alle käpertymällä!

Luonteeltani olen ennenkaikkea äkkipikainen. Teen joitain päätöksiä hyvin nopeaan, suutun hyvin äkkiä, kiihdyn nollasta sataan sekunnissa, mutta myöskin lepyn ja rauhoitun yhtä nopeaan. Lasken suustani sammakoita, joita kadun jälkeenpäin. Suutuksissani loukkaan ihmisiä sanoilla, joita en tarkoita. Mutta onneksi minulle tärkeimmät ihmiset tietävätkin nämä piirteeni ja ovat tottuneet niihin!
Osaan kuitenkin olla hyvin lempeä, ystävällinen ja auttavainen.

Rakastan maailmassa eniten pientä ihanaa poikaani sekä maailman parasta isoveikkaa! Tietysti äitikin menee niihin tärkeimpiin ihmisiin. Ja rakastan myös Rasmusta, mutta se on erilaista rakkautta, koska ei ole sukulaissidetä.
Inhoan ilkeitä ihmisiä, siis niitä joilla ei ole mitään muuta tekemistä, kuin puuttua muiden asioihin ja keksimällä keksiä jotain pahaa sanottavaa tai jotain millä pahoittaa toisen mieli. Inhoan valehtelua ja kieroilua.


Ulkonäöllisistä seikoista sen verran, että mulla on oikeasti tosi vaaleat hiukset, mutta tämä punainen on se ´´mun väri``, ihan niinkuin äitinikin. Silmäni ovat jossain valossa tumman vihreät, mutta useimmiten olen sinisilmäinen. Olen paatintappi, jotain 163cm. Lävistyksiä mulla on navassa, kielessä ja korvissa yht. 9kpl.
Tatuointeja on tällähetkellä 3kpl. Olkapäässä, niskassa/hartialla sekä ranteessa.
Käytän aina kihlasormustani ja jos poistun kotoa, rannettani koristaa Guessin kello.

En tiedä, mitä te haluatte minusta tietää, joten KYSYKÄÄ!

5 kommenttia:

  1. mie ihmettelinki tänää et miks pääsin lukee ilman kirjautumist, mut nythän se selvis. :D onks uus asunto jo löytyny? mietin vaa et oisko siint ollu mitää, että vois tehdä postauksen. :)

    VastaaPoista
  2. Ei oo löytynyt, mutta voisin kyllä aihetta vähän soveltaa ja kertoa asunnon etsimisestä :)

    VastaaPoista
  3. Juu. :) Toivottavast nyt löytys joku kiva asunto :)

    VastaaPoista
  4. Oot tosi kaunis taas, vau! :) Tästä selvis myös paljon uutta, oon jotenki ajatellut että sul on vaan yks tatska. :o Tai sit en vaan muistanut. :)
    Mäkin oon 163cm pitkä(=lyhyt) muuten! :D Minkä pituinen Rasmus on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :')
      Hah sun muistis pätkii! noist nuoteista et ehkä tiennykkää, mut joskus aikoi sit kysyit mitä tossa mun olkapään tatuoinnissa lukee :D Ja sit se tassun kuva on ollu sivu gadgetissakii :P
      haha :D Mitähän se olis... muistaakseni jotain reilu 180... melkein 190?

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥