16.9.2013

pakollinen laihdutus -postaus

En ole tehnyt enään listoja liikkumisistani, koska ne menee kutakuinkin samalla kaavalla joka viikko.
Jos ei mitään esteitä ilmene, viikon liikkumiset menee näin:

Maanantai pumppitrimmi 1h
Tiistai pumppitrimmi 1h
Keskiviikko kotona vatsajumppaa ja/tai lenkille (jos saan R:n katsomaan poikaa)
Torstai coretrimmi ½h
Lauantai pumppitrimmi 1h
Sunnuntai kotona vatsajumppaa ja/tai lenkille (jos saan R:n katsomaan poikaa)


Noh nyt on kyllä viimosen kuukauden jumpat menny ihan perseelleen, syystä, että meiltä on lähtenyt auto aina yks kaks yllättäen juuri mun jumppa aikaan...
Pikkasen vituttaa, koska olen sinne jumpalle sen kalliin kortin ostanut, siinä on 20kertaa käytettävissä, mutta aikaraja on 4kk, no, olen käyttänyt siitä vasta 2krt. ja aikaa jälellä käyttää reilu 2kk, ja oikeastaan ei sitäkään, jos se muutto tuleekin kovin pian.

Onneksi ei ole lähtenyt tulemaan kilot takasin päin, vaikka itsestä tuntuukin, että maha vanne on kohta taas lähtöpisteessä. Ahdistaa ihan tolkuttomasti, kun ei ole päässyt tekemään mitään.
Nyt joku miettii, että entäs se kotijumppa?
Joo mielellään tekisin jos yksi laiskamato viitsisi viihdyttää Keviniä edes sen vajaan tunnin sielä K:n huoneessa, mutta ei, kun oletetaan, että jos olen kotona niin minä hoidan joka asian.... Joten pitkälti ainut liikkumis mahdollisuus mulla on se, että lähden pois kotoa jumppaan, jolloin R:n on pakko hoitaa ihan itsenäisesti poika. Lenkille tietysti pääsisi vaunuillenkin, mutta nekin ovat rikki, eikä Rasmus ole niitäkään korjannut, onneksi olen jankannut vasta 1½kk asiasta.

Mittoja aika turhauttavaa edes laittaa, koska ne ovat melko samat, kuin viimeksikin, eli:

maha: 82cm
reisi: 56cm (+1cm tullut takasin!)
peppu: 92cm
paino: 60kg (- 200g vaikkakin on se käyny aijemminkin tasoissa)

En laita näitä tuonne laihdutuksen välilehteenkään, kun ei mitään muutoksia ole. Enkä enään päätä etukäteen päivää, milloin teen laihdutus jutuista postausta, koska tämä on kerta näin epävakaata, pääsenkö edes tekemään mitään kiinteytymisen eteen..
Joten seuraava tulossa sitten, kun on tapahtunut jotain edistystä taas vihdoin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥