14.9.2013

viikonlopusta viikonloppuun

Viikonloppuna Rasmus oli rakentelemassa vanhemmillaan sitä saunahökötystä ja minä olin pojan ja kisun kanssa äidilläni.
Maalattiin myös Kevinin lastensänky, josta enempi TÄÄLLÄ
Seuraavaksi läjä kuvia viikonlopulta.













Maanantaina otti taas hermoo aika lahjakkaasti, kun olin juuri saanut puhelun asunnosta ja olin tosi stressaantunut, että nytkö me jo muutetaankin ja olin lähdössä jumppaan ajatuksella, että se onneksi vähän rentouttaa. No eikös taas ylläri ylläri tule puhelu ´´me tarvitaan auto NYT``  Eikö nyt herranjumala voi ymmärtää että ilmoittaa ajoissa jos tarvivat lainaan autoa no eihän siinä,- lupasivat tuoda auton seuraavana päivänä neljältä.

Tiistaina Kello läheni jo sitä neljää jolloin auto piti palautua, olin jälleen lähdössä jumppaan ajatuksella vihdoin!  kahteen viikkoon kohta päässy jumppaan, korttikin vanhenee pian, ihan kiva maksaa 90€ tyhjästä... No eikö jälleen soi Rasmuksen puhelin ´´joo eikun mä tarvitsenkin tätä vielä saatte auton huomenna`` Siinä vaiheessa minä aloin korottaa taustalla ääntäni ja karjasin, että sen auton on parempi kanssa olla huomenna viimeistään tasan klo 15 tai ei hyväheilu, meillä on tärkeä meno! Niin ja he muuten tiesivät kyllä kaikki menotkin etukäteen. Rasmuskin vihdoin alko jo hiiltymään tuohon touhuun ja sanoi puhelimeen ´´Joo näistä asioista voisi ilmoittaa ajoissa!``
Ajattelin, että kappas, osaahan se pistää vastaakin kun raja menee yli!

Noh voisin kirjoittaa piiiiiitkän jutun siitä kuinka mua vituttaa tuo porukka tai lähinnä heidän toiminta tapansa, mutta arvelen, ettei ketään kiinnosta lukea mun vikinää, joten jatketaan muihin aiheisiin taas!

Iida oli käymässä ja surkutteli sitä, kun ollaan muuttamassa. Onhan se harmi, että Kevinin kummit jää näin kauas, sukulaiset jää ja tärkeimmät ystävät, mutta kuten mummini on mulle sanonut ´´niin kauan kun pysytään suomenrajojen sisäpuolella ja elossa ollaan, ei ole välimatka liian pitkä tapaamisille!`` ♥

Keskiviikkona käytiin katsomassa sitä asuntoa, Kevin oli sen aikaa mun äidin luona hoidossa ja kotona oltiinkin vasta 20.30.

matkatuliainen Kevinille, voi miten rakas oli innoissaan tästä!♥

Torstaina soitin ja sanoin, ettemme ota katsomaamme asuntoa ja samaanaikaan löysinkin toisen, jossa oli esittely. Soitin Raselle töihin, että tänään mennään taas ja niin sitä mentiin. Keviniä ei saatu hoitoon, joten jouduttiin raahaamaan hänet mukana. Suhteellisen hyvin jaksoi yhdillä unilla, kun ei onneton osaa autossa nukkua. Paluumatkalla vähän kiukutti ja mullakin särki päätä ihan tolkuttomasti kaikki tämä stressi. Jätimme hakemukset asunnosta ja toivotaan todella, että saataisiin se!

Perjantaina Sain ilmoituksen yhdestä Vantaan rivari kolmiosta, joka on meille varattu. Esittelijä soittaa maanantaina, että sovitaan aika, jolloin mennään katsomaan otetaanko se asunto.

Lauantaina opin aamusta kantapäänkautta kaksi asiaa: älä ikinä lähde kahdestaan taaperon kanssa kauppaan ilman rattaita vaikka olisi kuinka lyhyt ostos reissu!
Ja toinen: tarkista pesukone jokaikinen kerta juuri ennenkuin laitat sinne pyykit ja koneen päälle!

Jep, eli aamusta hikihatussa käyty kempsun kanssa kaupassa ja sen jälkeen pesty vaatteiden pesukoneessa yksi pattereilla toimiva lelu.. Sitten vielä siivoilut ja äiskälle, koska Rasmus oli töissä.




meijän uusia huonekaluja...

...vähä lisää... ja loput varastossa !


Äsken vielä keksin & tein ihan mahtavan synttärilahjan Jussille (äitini mies), mutta esittelen sen vasta huomisessa postauksessa mikäli kerkeän kirjoittaa huomenna, kun kerron samalla muustakin päivästä, ollaan meinaan lähdössä Kevinin ja äiskän kanssa vähän ostoksille!
Loppuun vielä pikku kevennys, jonka löysin selaillessani facebookkia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥