13.3.2014

Välipalaa!

Olen nyt lähiaikoina ´´syönyt`` toisella välipalalla herbalifen F1 pirtelön, yhdestä pirtelöstä tulee n.220 kcal ja 18g proteiinia.
Joskus kaveriksi ehkä joku hedelmäkin, jotta saa vähän jotain pureksia.

Korvaan tällä pirtelöllä myös toisen lämpöisen aterian, koska näin minut on ohjeistettu.

Ostin uuden purkin suklaanmakuista pirtelöa ja saatiin maistiaisiksi trooppiset hedelmät, toffee, capuccino ja vanilja. Myös Mansikkaa on maistettu.


Mutta, mitäs sitten toisella välipalalla?
Suureksi suosikikseni on nyt noussut pirtelö, smoothie vai miksikä näitä nyt kutsutaan, eli;
maitorahkaa, pakastemansikoita, vähä kalorista mansikkakeittoa ja yksi banaani, tehosekoittimessa kaikki löysäksi. nannaa!


Välillä välipalaksi menee vain pari hedelmää, yleensä mandariinia, omenaa tai päärynää.
Joskus taas saatan kulauttaa vain mehukeittoa lasillisen, tai unohtaa jopa toisen välipalan kokonaan.
Sillointällöin olen syönyt myöskin proteiini rahkoja, eri makuja. Ne on ihan hyviä silloin, jos aikoo melko pian sen jälkeen urheilla, muuten ei kuulemma suositella, koska yhdessä purkissa on usein 4-7 palaa sokeria!

Mitä te syötte välipalaksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥