19.5.2014

FitMom VK 6/15

Mihin nämä viikot katoaa, tuntuu, että saa olla jokapäivä kirjoittamassa viikkokatsausta.
No nyt vuorossa taas viimeviikon jutut ja viikko 6 menty!

liikkumiset
ma: HIIT & treeni: vatsa, kyljet, syvätvatsat
ti: HIIT & treeni: jalat, peppu, syvätvatsat
ke:
to: HIIT & Treeni: selkä, kädet, syvätvatsat
pe:
la: (heti aamusta) HIIT & perään treeni: vatsa, kyljet, syvätvatsat
su: (heti aamusta) HIIT & lenkkeilyä, hölkkää/juoksua, kyykyjä 1h (kulutti aika kivasti (kuva)) & syvätvatsat

syömiset
Mun herkkulakon PITI alkaa, mutta mutta... pääsi vähän pari kertaa lipsumaan parin suklaanapin kohdalla. Tämä herkkulakko on vähän erilainen (niin, kun sen  joskus saisi vain aluilleen..) kiellettyä on leipä, suklaa, karkit, sipsit, leivokset. Mutta jäätelö pienissä määrin on pakko sallia näillä helteillä!

Sitten vielä taas ne kuuluisat ennen- ja jälkeen kuvat!
(oik.puoleiset otettu viikko sitte)





Ja mitat
maha: 78cm
reisi: 52½ cm
peppu: 91cm
paino: 58.5 kg

Eli sentit kutakuinkin samssa, paino vähän noussut. Ja joo se ahdistaa pirusti, mutta pitää yrittää miettiä positiivisesti: kyllä se kerkiää vielä tässä laskea, eikä se nytkään järin paljoa ole - ainakaan jos vertaa siihin mitä se on ollut, ja mikä tärkeintä: ei se paino, vaan se miltä näyttää!
Nyt on lisäksi ihanat säät lenkkeillä ja siinä saa usean hyädyn samaanaikaan:
kuntokasvaa, kiinteämpi (ja kevyempi) kroppa askeleen lähempänä, iho saa väriä, ihana ulkoilma ja parempi mieli.
Nyt siis kaikki ulos lenkkeilemään!

4 kommenttia:

  1. vau hyviin tuloksiin oot päässyt! ihanaa nähdä että kyllä ne raskaus löllöt saa liikkumalla oikeesti pois!
    Tsemppiä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥