14.7.2014

FitMom 14/15

Viiminen viikko pyörähti käyntiin tänään, joten viikon päästä luvassa taas erilaisia ennen- ja jälkeen kuvia.
vaunuttelu lenkkikin on ihan jees ;)

Viime viikolla on ollut aika tuskaisaa nostella painoja ja päätinkin keskittyä enemmän tuohon aerobiseen puoleen eli lenkkeilyä. On ihan hyvä välillä keskittyä pelkästään siihinkin, kun huonoilla keleillä ei juuri tule lennkeiltyä koska silloin on niin helppo löytää niitä muka hyviä syitä olla lähtemättä.
Viime viikkokin meni kuitenkin aika kehnosti, koska oli oikeasti kiirettä, Rasmus teki tosi pitkää päivää, oli vieraita, oli Kelan paperien täyttöä ja liitteiden metsästystä.. Kaikki päivät venyi niin pitkiksi, että kun olin alkamassa treenaamaan/lähdössä lenkille niin huomasin, että jaa vain vajaa puolituntia aikaa, kun pitääkin jo mennä iltapesuille ja nukutuspuuhiin pojan kanssa.
Ärsyttää suunnattomasti.  Välillä sitä tosiaan kaipaa lisää tunteja vuorokauteen!

joten ne vähäiset liikunnat vk 14:
ma: Treeni: kädet, yläselkä, syvätvatsat
ti: lenkki 45min.
ke: lenkki 45min.
to:
pe:
la:
su: Treeni: peppu, haba, olkapäät

Pakko tähän väliin vielä mainita, että olen ihan hämilläni; en ole treenannut aikoihin vatsalihaksia, mutta ne on silti vahvistuneet (ei ulkoisesti...) ja hoksasin ihan vahingossa kykeneväni ihan uusiin haastaviin liikkeisiin! Mutta toisaalta, eipä se ihme ole, kun corea ihminen käyttää oikeastaan kaikessa missä keho liikkuu ja jos rasvat on todella alhaiset niin ne lihaksethan löytyy vaikkei niitä varsinaisesti treenaisikaan.
Olenkin päättänyt, että en nyt hirveästi tee vatsalleni mitään erikseen, paitsi tietysti syviä on hyvä treenata, mutta nekin tulee näppärästi minkä vain treenin päätteeksi.
Ja hitto mä vihaan tota ´´piloille mennyttä`` napaa, onko muiden raskaana olleiden napa kurtistunut ihan ihmeelliseksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥