20.7.2014

FitMom viiminen viikko & ennen-jälkeen

15 viikkoa nyt menty joka viikkoa tarkastellen ja nyt katsotaan mitä on tänä aikana tapahtunut, vai onko mitään?
Laitetaan mukaan ihan alkutilanteen kuvat, kuvat 15 viikkoa sitten ja tilanne nyt kollaaseina.

liikkumiset viikko 15
ma: kävely 45min
ti:
ke:
to: kävely 1h &
pe:
la: kävely 1h & Treeni: hauis, olkapää, peppu & syvätvatsat, syvätkyljet
su: HIIT & Treeni: kädet, yläselkä

mitat:
rinnan ympärys: 70cm
maha: 77cm
peppu: 91cm
reisi: 51½cm
paino: 57.8kg

15 viikon muutokset?
rinnan ympärys: + 1cm
maha: - 1cm
peppu: +2cm
reisi: - ½ cm
paino: - 200g

Painoa en ole itseasiassa pitkään aikaan edes vaakaillut aktiivisesti, koska olen tullut siihin tulokseen, että tosta minun on enää paha laskea, varsinkin kun yrittää saada lihasta.
Kehonkoostumusmittauksissa olisi taas kiva käydä niin näkisi mistä tuo paino tällä hetkellä todellisuudessa koostuu.
Rinnanympärys myös asia, joka tällähetkellä ihan sama ja ihan hyvä. Navan ympärys eli tuo maha mitta ärysttää suunnattomasti, se ei tunnu lähtevän hitto millään!
Pepun parista lisäsentistä olen iloinen, tarkoitushan on tuota takalistoa kasvattaa.
Reisi mitta fine.
Tiivistetysti voisin sanoa, että olen muuten nyt ihan normi tyytyväinen omaan kroppaan kaikilta muilta osin, paisti mahasta.
Tietenkin silti löytyy edelleen asioita joita haluan kehittää, mutta se ei tarkoita sitä että inhoaisi peilikuvaansa!
Näitä asioita on mm. kiinteämmät sisäreidet, kiinteämmät & lihaksikkaammat kädet, lihaksikkaampi selkä ja pyöreämpi beba.

Edelleen on luvassa päivityksiä tästä ikuisuus projektista, mutta vähän rennommalla meiningillä taas, eli en lupaa mitään kuinka usein tai milloin laitan kehityskuvia, liikkumislistaa, syömisjuttuja tai muuta, vaan ihan fiiliksen mukaan.

6 kommenttia:

  1. Ei mulla muutakun; VAU!! :)

    VastaaPoista
  2. Wau, hienoa työtä Petra!!! Olet hyvä esimerkki muille :)

    VastaaPoista
  3. Vau, mahtavaa työtä! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥