31.8.2014

Lisää vaatteita

Olin nostanut säästötililtä turhan paljon käteistä tatuointia varten, joten fiksuna naisena sitten käytin ne ´´ylimääräiset`` vaatteisiin.
Minulla oli muutama juttu mitä ihan tarvitsinkin ja loput sitten oli vaan kivoja extroja.
Kevinillekin tarvittiin ne Syksyvaatteet sekä parit yksiväriset housut. Aika hyvin pystyin olla ostamatta ns. turhuuksia, vaikka tietenkin muutama ylimääräinen mukaan tulikin.

Joten nyt luvassa lisää vaate-esittelyä, kun ei mun räkäisillä aivoilla parempaan juuri nyt pysty.
Ollaan tosiaan koko porukka kipeänä, joten mun asukuvatkin ovat aika ´´räjähtäneitä``.
Mulla oli jo viikon kestänyt kurkkukipu ja Kevinillä nuha paheni pikkuhiljaa. Nyt on Rasmus vähän kiepän oloinen, Kevinillä pahin jo ohi vaikka nokka vielä himpun vuotaakin ja mulla taas löytyy kaikki mahdollinen (jokapaikkaa kolottaa, on kylmä on hiki, kurkku edelleen kipeä, yskittää, keuhkoihin painaa, nokka tukossa ja vuotaa, päätä särkee, silmät luppaa vaikkei oikeastaan väsytä, vetopois...) muttei himpskatti vaan sitä kuumetta, joka tän pöpön tappais.
Asuntopostaus alkaa muuten olla pikkuhiljaa valmis!
ai, nyt hukuttiin aiheesta, ne vaatteet..

Ensin omani
harmaat perus farkut ja toppi
molemmat: Cubus

ihana väljä villakangas pusero
H&M


peplum toppi
Veromoda

hennon vaaleanpunainen toppi - kuva vääristää väriä
Veromoda

toinen peplum toppi
H&M

huono laatu.. Treeni housut mitä olen etsinyt -pitkään-!! + toppi
housut: Ginatricot, paita: Cubus

uusi treeni toppi
Ginatricot

´´oloilu``housut
Cubus
H&M


Ja Kevinin kaikki vaatteet on H&M



tuo paita on vähän tylsän näköinen, mutta mielettömän pehmeä!!





Nyt ei tarvitse ehkä vähään aikaan köyhdyttää lompakkoa vaatteisiin. Seuraavaksi sitten toppavarusteita.

8 kommenttia:

  1. Anonyymi31.8.14

    mistä toi harmaa neuletakki on ja toi punanen peplumtoppi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu pahoittelut, mun räkää täynnä olevat aivolohkoni unohti merkata ostopaikat... katson niin pian kun mahdollista ja merkkaan noiden kuvien alle!

      Poista
  2. Anonyymi31.8.14

    Tosi kauniita kuvia susta!! Ja hyviä löytöjä, varsinkin toi harmaa paita ja se haalean vaalea toppi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja omasta mielestä taas näyttää kamalalle :D kiitos!

      Poista
  3. Anonyymi31.8.14

    Ihania vaatteita, olisi kiva jos kertoisit mistä olet mitkäkin vaatteet ostanut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, kuten yllä jo kirjoitinkin, unohdin ne ihan täysin! Pahoittelut! Yleensä olen kirjannut myös ostopaikat mutta nyt unohtui tästä sekä kevinin syksyvaatteista!
      Muokkaan tähän tekstiin kaupat heti kun kerkiän :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Meil löytyy aina näit samoi lasten vaatteit! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥