11.1.2015

Terveellinen aamu- ja iltapala

Mulla on jo pitkään ollut aika vakkari aamu- ja iltapalat, mutta se ei haittaa, koska ne ovat terveelliset.

Aamupala:
paistettua kananmunaa (2 munaa + tilkkamaitoa, ripaus suolaa. Paistaessa ei ´´käännellä`` vaan tökitään tohjoksi) + raejuustoa + tomaattia paloina.
Kylkeen vielä smoothie.
Suosikkini on ehdottomasti maitorahka + banaani + mansikoita + tilkka maitoa, kaikki sekaisin blenderiin ja valmis!
Kahvia unohtamatta!
Aina ei viitsi samaa aamupalaa syödä päivästä toiseen, joten myös erilaiset puurot menee.

Iltapalana taas sitä rahkaa + ananasta tai
rahkaa + hedelmä coctail säilykepurkki (on muuten tosi täyttävä, aina en jaksa edes syödä kaikkea!)
Ja välillä jos on supernälkä niin heitän vielä banaaninkin sinne joukkoon.
Kaikki versiot oikein hyviä.
Aiemmin söin aina rahkan kanssa banaania ja persikkaa, mutta se rupesi tökkimään, samaten rahka + mustikkakeitto kombo.
Mitä te tykkäätte laittaa maitorahkan joukkoon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥