1.3.2015

Keventynyt mieli

Mä olen sellainen, että mulla pitää olla kaikki toooosi pitkälle asti mietittynä ja tiedossa ja suunniteltuna. Voitte vaan kuvitella minkä hermoromahduksen sain itselleni aikaan, kun olin jo suunnitellut elokuun Kevinin synttäreitä ja yhtäkkiä mulle pamautetaan, että ´´sulla on kesälomalla viikon leirinäyttö`` ja totta hitossa se osui sinne synttärieden tienoolle.
Olin niin ärsyyntynyt, etten edes osannut ajatella järkevästi. Ennenkuin nyt.

Äsken yritin saada loppu lukuvuotta päähäni jäsennettyä ja kun kaivoin tulevia lukkareita esille, mieleni keventyi heti. Siinä samalla taas muistin myös leirinäyttöviikon, mutta sekin järjestyi!

Uskon, että loppu lukuvuosi tulee menemään tosi nopeaa!
Nyt on enään kaksi viikkoa tätä työssäoppijaksoa jäljellä ja vaikka se onkin ihan aanuksesta, niin hei, 2 viikkoa! Kyllä se nyt menee! Pidän vaikka ajatukset kahden viikon päässä siintävissä läheisten kanssa kahvitteluissa ja tyttöjenillassa!

Seuraavaksi on sitten vaivaiset 2viikkoa koulua, joista toinen viikko on vajaa, koska maanantai on merkitty rästiglubiksi, eikä mulla ole edelleenkään rästejä (ja pidän huolen ettei ehdikkään tulla!) ja perjantaille merkitty tutustuminen seuraavaan top-paikkaan.

Sitten tosiaan alkaa 30.3 neljän viikon työssäoppi alle 3-vuotiaiden ryhmässä ja se menee takuulla tosi tosi nopeaan, koska se on vihdoin taas sitä työtä mitä mä haluan tehdä ja jossa on oikeasti kokoaika tekemistä! Tuolle jaksolle mahtuu myöskin yksi pitempi viikonloppu, kun on pitkäperjantai-viikonloppu-maanantaina:2.pääsiäispäivä ja tarkoitus olisi tuolloin mennä kouvolaan juhlimaan mummini synttäreitä.

Koulu jatkuu taas 27.4 ja mitä lukkareita katsoin, niin ei näytä kovin rankoille päiville. 3 viikkoa + 2päivää  koulua, joista vapaapäiviä näyttää tällä hetkellä ainakin olevan 5 päivää, eikä yksikään viikko ole kokonainen. Eikä siinä kaikki. Koulupäivät on kaikki joko 8.30-13.15 tai 8.30-11.00.

20.5 alkaa vapaastivalittavat, joita mulla ei ole suoritettava yhtään = KESÄLOMA ALKAA!

Niin ja se leirinäyttö. Se osuu tosiaan lähelle Kevinin synttäreitä ja ajattelin alkuun jo ettei saada mitenkään pidettyä niitä kouvolassa, koska olen töissä molemmat viikonloput. No eihän se nyt ihan niin ole. Leirinäyttö viikko on 27.7 MA - 2.8 SU, Kevinin synttärit on 4.8 TI.
Näin ollen me voidaan olla koko Kevinin synttäriviikko kouvolassa ja juhlia silloin 8.8 lauantaina.
Tämä kyllä vaatii sen, että Rasmus saa puhuttua itselleen kesälomat tuohon kohtaan, kaikki peukut pystyyn!

Miksi kirjoitan tämän kaiken tänne?
Koska olen myös sellainen, että se ei riitä, että saan asiat järjestymään omassa päässäni, vaan minun on nähtävä ne asiat myös mustaa valkoisella. Joo, paperia ja kynää löytyy, mutta ette uskokkaan kuinka iso nippu mulla on jo erilaisia listoja papereilla....

En myöskään yleensä julkaise kahta postausta päivässä, mutta tuo vaate-esittely ehti jo lipsahtaa tänne ja tämä nyt vaan on pakko saada ulos heti.
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥