20.5.2015

Kesäloma!

Otsikko sen kertoo, eilen alkoi kesäloma!
Ei kyllä yhtään vielä tunnu siltä, kun parin viikon päästä on vielä leirinäyttö, mutta yritän olla ajattelematta sitä liikaa ja nauttia siitä, että voin koko kesän vaan olla Kevinin kanssa ja nauttia ajasta, kyllä se yksi työviikko siinä välissä menee hyvin nopsaa ja huomaamatta!
Olen kyllä onnellinen, että mulla on mahdollista olla lomalla koko kesä, ettei tarvitse mennä kesätöihin, kun Kevin on vielä alle 3-vuotias. Töitä ehtii painaa sitten vuoden päästä varmasti ihan riittämiin.


Niin.. melkein tasan vuoden päästä mun pitäisi valmistua lastenohjaajaksi ja etsiä ensimmäinen oikea työpaikka. Pääsen vihdoin tienaamaan rahaa. Kaikki on vihdoin mahdollista; omakotihaaveet on vihdoin mahdollista toteuttaa, perheen kasvatusta voi alkaa miettimään, iltaselle kielikurssia? Jatko-opiskeluja ilta- ja etäopieksleuna?
Ihanaa ajatella että enään (vielä) vuosi niin olen vapaa ns. pakollisesta opiskelusta ja olen saanut itselleni ammatin!
No mutta, josko jätän tuon fiilistelyn sitten sinne vuoden päähän.


Tämä kesäloma alkoi kivasti, kun Rasmus oli käynyt ostamassa yllätykseksi ihanan pöllöruukun. Rakastan kaikkia pöllö juttuja! Tuo on niin hieno, etten viitsi sitä edes viedä ruukuksi parvekkeelle, vaan se saa jäädä koristeeksi olkkariin.

Rasmus myös kiinnitti mun pyörään lastenistuimen, jonka äiskä osti Kevinille, kun oltiin kouvolassa.
Ja pitihän sitä käydä testaamassa, ettei ole sormi suussa kun sillä pitäisi huomenna lähteä kaverille.
Vielä siihen pitää ostaa etukori, koska tajusin vasta, kun istuin oli kiinnitetty, ettei mun ja Kevinin väliin jää juuri yhtään väliä, joten en saa matkatavaroita tai ostoksia kuljetettua repussa niinkuin olin kuvitellut..


Kevin ei siis ole koskaan ennen ollut pyörän kyydissä eikä osaa omalla pyörälläänkään vielä polkea, kun ei häntä oikein kiinnosta harjoitella.. Ensin poika oli tulossa aivan innoissaan kyytiin, mutta sitten kun lähdettiinkin polkemaan, iski pieni pelko ´´äitiiiii!! Tää kippaa!!!!`` ´´kippaaa`` ´´eeeei`` rauhoittelin vaan, että ei tämä mihkään kippaa, katsele maisemia vaan ja pian se pelko haihtuikin ja alkoi kuulua innostunutta ´´jee lujaaaa!!``



Niina ja Niklaskin kävi maanantaina ja nyt olisi tarkoitus nähdä useamminkin, kun minäkin olen päivät kotona.


Toivottavasti säät lämpenee entisestään ja saataisiin nauttia aurinkoisista päivistä!
MILLOIN TEILLÄ ALKAA KESÄLOMA? VAI ONKO JO ALKANUT?
Suunnitelmia lomalle?


2 kommenttia:

  1. Anonyymi20.5.15

    ei liity aiheeseen mutta pakko kysyä onko kevinillä ollut vielä oksennustautia? tarttuiko teihin vanhempiin?

    ihanaa kesälomaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oksutaudilta on ihmekyllä säästytty! Eli ei oo ollu :)

      Kiitos!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥