14.12.2015

Luukku 14: joulupiparit

Eilen meillä oli piparin leivonta päivä ja mun on tähän alkuun pakko tunnustaa, että mä en liiemmin tykkää piparien teosta. Tai joo, ei siinä muotilla painelussa mitään, mutta se koristelu...
Parhaani kuitenkin yritin ja sainkin ihan kivan kasan koristeltua.
Minä keskityin tällä kertaa tekemään vain minun isovanhemmille, mummi kun on nyt niin kipeä, ettei itse pysty tehdä mitään jouluruokia ja -herkkuja.


Valitsin tuon perusmuotin ja yritin saada niistä söpöjä. Osan jätin kokonaan ilman koristeita.
Kevin sitten sai väkertää mitä itse halusi. Muutama muottia käyttäen tehty pipari onnistui, mutta eksyi joukkoon myös mm. matoja.
Kuten ehkä huomaa, hän sai myös itse koristella..
Hän ei ihan hallitse voimiaan ja osa pipareista meni rikki, kun hän painoi sillä pursotus tuubilla.

Kevin jaksoikin yllättävän pitkään, hän väkerteli omiaan koko sen ajan, mitä minä tusasin oman urakan äärellä, eli reilu tunnin.





Lauantaina saatiin myös joulun ensimmäiset tortut. Minä en tykkää luumuhillosta, joten tein myös omenahillo versioita.
Mitä hilloa (tai marmeladiahan se taitaa olla..) te käytätte?


Mukavaa viikon alkua, mulla on kaksi päivää koulua ja sitten oon niiin LOMALLA! ♥ (no okei, väännän kolme täyttä päivää opparin parissa kotona, mutta saanpahan pitää edes kahvitauot just sillon kun itse haluan ;) )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥