15.12.2015

Luukku 15: Joulu-minä

...Eli millainen minä olen jouluna?

- Olen varmaan yhtä innoissaan säntäämässä aatto aamuna kuusen alle, kuin Kevin.
Olen tosi malttamaton, en kestä sitä odotusta, mitä paketeista paljastuu enkä myöskään malttaisi millään odottaa Kevinin ilmeen näkemistä hänen avatessaan omia pakettejaan. Mutta myös siitä olen hurjan innoissan, kun muut aukoo paketteja, lajittelen kaikille omat pinot valmiiksi ja hoputan, että tulisi jo avaamaan! haha, olen jäänyt lapsen tasolle siis!

- En syö kinkkua. Hyh! Enkä myöskään niitä hirvi/poro viipaleita, mitä mummilassa on aina ollut. En myöskään tykkää kotikaljasta, enkä myöskään ymmärrä, miksi sitä juodaan jouluruuan kanssa.
En myöskään tykkää glögistä.
Kaikkea muuta kyllä syön enemmän ja vähemmän.

- Rakastan lahjojen ostelua ja tekee tosi tiukkaa tehdä ostoksia järjen kanssa kun tekisi mieli ostaa vähän sitä sun tätä.
Tykkään myös paketoinnista ja pienenä oli aina tosi jännää, kun äiskä kielsi menemästä keittiöön ja sieltä alkoi kuulua lahjapaperin rapinaa.

- Haluan että jouluaattona ollaan jouluisesti/siististi pukeuduttu, eli minulla usein on joku mekko, Kevinillä joku jouluasu ja Rasellakin kauluspaita ja kraka.

- En ymmärrä joulusaunaa, minua ahdistaisi saunoa keskellä päivää/heti aamusta/iltapäivällä ja tuntuu, että siinä menee vaan aikaa hukkaan.

- aattoaamun riisipuuro on oltava! Se on tosi hyvää ja se mielestäni vaan kuuluu jouluun, siitä se aatto alkaa ja vasta sen jälkeen sännätään sinne kuusen alle.

- En juurikaan stressaa mistään, koska ollaan äiskällä, niin mun ei tarvitse tehdä jouluruokiakaan ja olen siitä kyllä tosi tyytyväinen!

- Tykkään joulusta tosi paljon!

Millaisia joulu-ihmisiä te olette?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥