2.1.2016

jojoilua & Forever Change9 -kuurin aloitus

Jotkut onkin jo kysellyt miten mun kroppaprojekti etenee, kun en siitä ole aikoihin mitään kirjoitellut.
No, eipä ole oikein ollut mitään mistä kirjoittaa, olen jojoillut edestakas.
Vuoden 2015 aikana olen välillä treenannut tosi aherasti, välillä en ollenkaan pitkiin pitkiin aikoihin. Välillä olen syönyt tosi lepsusti (mutta ei niin, että olisi ´´karannut käsistä`` - paitsi jouluna. Tietenkin) ja välillä olen pitänyt kunnon kuureja.
Ulkomuoto ei siitä huolimatta ole juurikaan jojoillut, muuta kun tuon jouluisen mättämisen jälkeen. Toisaalta tuo oli ihan hyvä herätys, että ei, en todellakaan voi enään nykyään syödä ihan miten tahansa lihomatta.
Siksi en varmaan jaksanut ennen joulua stressatakaan mistään tähän liittyvästä, koska ainut mitä tapahtui oli tietysti lihasten katoaminen. Paino pysyi suht samoissa ja ajoittaisia turvotuksia lukuunottamatta ei mitään ylimääräistäkään juuri kertynyt.
Nyt kun ei enään housut mene kiinni, ilman puristavaa ja ahdistavaa tunnetta, oli pakko skarpata.
Päätin aloittaa homman Forever Change 9-kuurilla ja tänään on ensimmäinen päivä.



Vuoden aikana olen ollut isoimmillani joulusyömisten jälkeen, eli siis nyt:
paino: 58,8 kg
hartiat: 102cm
rinnanymp.: 74 cm
napa: 83½ cm
peppu: 94½ cm
reisi (V): 57cm

Ja pienimmilläni olin lokakuussa, kun olin ollut kuukauden vhh& sokeriton, silloiset mitat olivat:
paino: 56,1 kg
hartiat: 102cm
rinnanymp.:71 cm
napa: 81cm
peppu: 92cm
reisi (V): 54½cm
Kuvaa en näköjään valitettavasti ollut ottanut.

Aion nyt kirjoittaa jokapäivä fiiliksiä ylös, syömisiä, liikkumisia, oloja yms.
Olen ottanut nykyhetken mitat ja painon sekä (hemmetin karut) kuvat.
Uudet mitat, painon sekä kuvat otan kuurin loputtua ja julkaisen sitten tuon kaiken täälläkin.
Sen jälkeen olisi tarkoitus taas muutenkin katsoa syömisiä ja jatkaa/aloittaa uudelleen treenaamaan ja mikäli tuo kuuri toimii (eli poistaa hyvin nesteitä) niin toistan sen vielä uudelleen kesän alussa.

Onko joku teistä kokeillut kyseistä kuuria? Miten meni, toimiko?

2 kommenttia:

  1. Anonyymi2.1.16

    Kuulostaa hyvältä!! Pitäis varmaan itekin kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tästä kuurista tulee oma laaja postaus kun se on ohi! Mutta uskon ja toivon että toimii, on tää semmosta kidutusta :'D

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥