6.3.2016

TOP 5 - viikko 9

Tämäkin viikko oli tosi kiva kokonaisuutena. Toki semmosia ikäviäkin juttuja taas mahtui viikkoon, mutta onneksi mieli pysyi positiivisena. Siihen varmasti vaikutti se, että näyttää siltä, että kevät on tullut! Aurinko on paistanut ihanasti ja aamusinkin oli jo niin valosaa kun käveli töihin, paljon kivempaa kuin aloittaa päivä tarpomalla kurassa ja loskassa pimeässä ja harmaassa säässä.

Viikon top 5 + 1:
- alkuviikon auringonpaiste
- viiminen työviikko ja mun näytöt meni tosi hyvin ja ohjaajalta sain hyvää palautetta
- Uusi puheterapeutti vaikutti tosi kivalta
- Keittiön uudistus alkoi ja tykkään siitä hurjasti! (tästä tulossa postausta, kunhan valmistuu)
- Ikean reissu, mistä lähti taas keittiö tarvikkeita, leluja, maljakko, tuolin päällisiä, säilytysrasioita ja pari kangas lokerikkoa..
- Kevinin kaverin synttärit. Kevin vei lahjaksi pehmo koiran, lasten aterimia, lasten lautasia ja semmoisen pehmoisen lelukehikon mikä laitetaan esim. kattoon roikkumaan ja sitä voi sängystä katsella. Ja minä vein taas Kevinin pieneksi jääneitä vaatteita. Kiva kun on kavereita kellä pienempiä lapsia niin saa vietyä vaatteita mitkä ei meillä enään mene, mutta ei viitsi roskiin heittää ja olen tosi laiska myymään!
Synttäreillä oli tosi hauska vesimelonista tehty ´´hain pää``, minkä suussa oli viinirypäleitä ja mandariinin lohkoja. Lähtee varmaan meilläkin joskus toteutukseen!


Joo näitä kaikkein kivoimpia juttuja tulikin taas yksi ylimääräinenkin, mutta mitäpä pienistä!
Mulla jatkuu huomenna taas koulu, kuukauden verran ja sitten alkaakin viiminen harkkajakso! oon kyllä tosi onnellinen siitä, että saan suorittaa sen samassa paikassa missä nyt olin ja vieläpä samassa ryhmässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi ♥