18.5.2016

Stressi helpottaa

Olen ollut viime aikoina tosi stressaantunut, on valmistuminen ja siihen liittyvä juhla ja sen järjestely, Kevinin päivähoitokuviot (4v. HYVE, siirtopalaveri, uudet hoikoaika sopparit jne.),
töiden epätoivoista etsintää (paikkoja on paljon, mutta hakijoita ihan tolkuton määrä - ja mulla ei tietenkään ole työkokemusta kuin koulun harkoista),
Kesän mietintää sekä meidän lomareissusta stressaamista ja Kevinin synttärien mietintää,
Syksy ahdistaa kun mistään ei ole mitään tietoa - kaikki on ihan auki.


Mutta nyt. Nyt alkaa helpottaa!
Koulu on ohi ja odottelen vaan rauhallisin mielin lauantaita 28.5, kun koittaa tutkintotodistuksen saaminen ja juhla. Juhla järjestelytkin on kunnossa, eli vain tarjoilut tehtävänä enään sitten.
Kevinin hyve aika sekä siirtopalaverin aika on sovittu.

Kesä selkeni, syksy selkeni ja pääsen kirjoittamaan uuden hoitoaika sopparinkin samantien, koska:
MÄ SAIN TÖITÄ!

En edes hakenut tätä paikkaa, sillä se ei itseasiassa ehtinyt hakuun asti, kun minulle soitettiin viime harkkapaikastani.
Sinne tarvittiin puolenvuoden vuorotteluvapaan sijainen.
Eli nyt tiedän, että saan rauhassa viettää kesäloman, mulla on töitä elokuusta alkaen aina helmikuuhun asti ja katsellaan sitten taas mihin elämä sen jälkeen kuljettaa. Ainakin mulla on sitten sitä paljon kuulutettua työkokemusta.

Nyt pitäisi sitten enään vaan kaikki paperi hommat saada kuntoon.
Olo on todella helpottunut ja olen intoa täynnä!

4 kommenttia:

  1. Anonyymi18.5.16

    Hienoa! Onnea työpaikasta :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi19.5.16

    Onnea hurjasti työpaikasta! Eikö oo kiva huomata että on ainakin onnistunu kun pyytivät töihin 🙊
    Tsemppiä kyllä se ressi helpottaa 😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Olihan se kiva että ovat olleet tyytyväisiä :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥