8.8.2016

Ensimmäinen työpäivä ja blogi ahdistus

Mun pitäisi ehdottomasti olla jo nukkumassa, koska tänäänkin aamulla oli niin tuskaisaa herätä kuudelta herätyskellon pärähtäessä, mutta halusin tulla pikaisesti päivittämään tätäkin.
Mulla on ihan hirveä ahdistus siitä, kuinka tappiolle tämä blogi on jäänyt nyt kaiken muun elämän myllerryksen keskellä. Pahoittelut!

Mun PITI kirjoittaa viime viikon torstaina postaus, jossa olisi Kevinin haastattelu ja muutenkin jotain Kevinistä, joka täytti jo 4-vuotta. Mun PITI julkaista 4v. kuvat.
Eilen mun PITI kirjoittaa synttäreistä, mutta pääsin vasta siihen pisteeseen asti, että olin purkanut ja lajitellut kuvat, vielä ne pitäisi muokata ja kirjoittaa se itse teksti...

Mä teen ja julkaisen nuo kaikki heti kun ehdin.

Tänään mulla oli tosiaan ensimmäinen työpäivä. Aamu oli tosi jännä, kun ensimmäisen puolituntisen ihmettelin kaaoksen vallassa olevaa kerhotilaamme yksinäni. Sitten onneksi tuli työkaverit ja päästiin hommiin.
Oli kiva nähdä vanhoja tuttuja (aikuisia sekä lapsia) pitkästä aikaa.
Tänään järjesteltiin tilojamme, mietittiin huomista info tilaisuutta ja järjesteltiin siihin liittyviä asioita.
Jouduin/pääsin myös heti vastaamaan ekaa kertaa kännykkään ja sain tuntea itseni taas hiukan tyhmäksi..
Tiimikaverini olivat siis jo lähteneet kun kerhon kännykkä pirahti soimaan. Ensimmäisenä aloin paniikissa miettiä, että kenelle mä kiikutan sen kun kerhon ohjaajat on jo lähtenyt, mitä mä teen?!?
Sitten tajusin, että niin, hitto mähän olen täällä nyt töissä - ehkä mun pitäis vastata tähän.
Ja puhelu meni kyllä sitten hyvin ja oli jollain tapaa voittaja olo ´´haa selvisinpäs!``
Se tiivisti ekan päivän fiilikset aika hyvin.. Alku panikoinnin jälkeen päivä oli onnistunut ja odotan innolla tulevaa työrupeamaa!

Mutta nyt on pakko lähteä nukkumaan, josko huomenna olisi vähän skarpimpi ja välttäisi tuollaiset ajatuskatkokset, haha!

4 kommenttia:

  1. Anonyymi9.8.16

    Älä turhaan stressaa blogin vuoksi!! Kirjoittelet kun aikaa löytyy :) Mukavia työpäiviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista! :)

      Poista
  2. Anonyymi9.8.16

    Älä ota blogista stressiä :D Tsemppiä töihin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥