26.10.2016

Kaiken tän keskellä

Heipsan pitkästä aikaa!
Mä en rehellisesti edes muista milloin ja mitä olen viimeksi päivitellyt, enkä nytkään ehdi asiaa tarkistaa, tärkeämpää saada vihdoin jotain uloskin...
Jooh, täällä on elämä melkoista myllerystä jälleen ja yhä edelleen.
En ole vieläkään löytänyt vuorokaudesta sitä hetkeä, jolloin ehtisin kirjoitella blogia tai tehdä oikeastaan yhtään mitään omia juttuja, koska yöunetkin on jo nyt liian vähillä, niin en voi niistäkään ryöstää.
Täytyy yrittää ottaa rutiiniksi kirjoitella vaikka paperille asioita ylös ja kirjoittaa postaukset viikonloppusin kun on paremmin aikaa.
Mutta tästäpä aiheeseen, meidän löytää nyt myös Snapchatista nimimerkillä: Petra_Jasmin
eli ihan sama nimimerkki mikä toimii instagramissakin
Snäppi on vielä ihan uusi tuttavuus mulle, olen sinne yrittänyt mystorya päivittää, mutta insta tuntuu vielä itselle kivemmalta. Mutta näistä kahdesta tosiaan meidän juttuja näkee paljon tiuhempaa kuin täältä, joten kannattaa mennä niihin seurailemaan ;)


Nyt sitten vielä meidän kuulumiset tännekkin tiivistetysti..
Ajatus seikkailee jossain ihan omilla teillään tällähetkellä, johtuen eilisestä.
Meillä oli siis vihdoin lastenvalvoja, jonka piti olla nopea case, koska oltiin saatu yhdessä sovittua hyvin kaikki asiat, joten lähdin mielellä nimet papereihin ja kotiin.
Niin, näin minä luulin.
Kuitenkin niin ihana ja aikuismainen exäni päättikin vetää maton jalkojen alta, mutkuttaa joka asiaan, vittuilla ja valehdella ja ajatella ennemmin hänelle syötettyjä ohjeita kuin lapsen etua ja yhteistä sopua. Lopputulos on nyt se, että mehän ei saatu sovittua mistään muusta kuin elareista jotka lastenvalvoja laski koneella. Mitään muuta ei saatu sovittua sen kahden tunnin aikana, herra lähti ovet paukkuen ja minä olen itkenyt silmäni turvoksiin. Seuraavaksi lähdetään tuhlaamaan viimeisetkin sovun rippeet sekä rahat oikeuteen. Suoraan sanoen ei ihan nappais. Itse olen alusta asti toivonut, että pystyttäisiin olemaan hyvissä väleissä, pelaamaan yhteen yhteisen lapsen takia ja hoitamaan asiat lapsen hyvinvoinnin kannalta parhaiten sekä niin, että meidän kaikkien kolmen elämä olisi mahdollisimman helppoa ja mutkatonta. Mutta ei. ja liuta kirosanoja tähän vaikkei nekään mitään auta.

Kaiken tän keskellä on duunit, koti ja tuo lapsi. Samalla yrittänyt yhä löytää itseäni. Ihme kyllä, olen löytänyt myös ihan uusia piirteitä itsestäni ja on lohduttavaa kuulla, kun läheisimmät ystäväni sanoo, että ero oli ehdottomasti vain hyvästä mun kannalta, olen kuulemma paljon onnellisemman oloinen, iloinen, sponttaani, täynnä elämää. Vaikka itsestä ei aina siltä tunnukkaan.
Pakko keventää tätä settiä vähän ja heittää, että onpa tullut huomattua sekin, että mun miesmakuhan on jotain ihan muuta kuin olen kuvitellut aiemmin, saa nähdä mistä sitä itsensä vielä joskus löytää ;)
Ja tarkennukseksi; ei, minulla ei ole uutta parisuhdetta, siitäkin oli ilmeisesti joillain jo jotain epäilyjä.

Ystäviä nähty aina kun vain ehditty, Kevinin puhe kehittyy kokoaika, vaikkakin varman hitaalla tahdilla edelleen. Kevin pärjäilee muutenkin tän kaiken keskellä hurjan hienosti! Ja olen opettanut häntä alusta asti, että on ok näyttää tunteita, joten minäkin olen voinut rauhassa itkeä kun on siltä tuntunut ja tuo ihana hömppä tulee antamaan iiiisoja haleja ja märkiä pusuja ja sanoo ´´äiti ei haittaa ikke vaa``

Tässä itseäni piristääkseni olen etsinyt itselleni uutta autoa, se pitäisi mahdollisimman nopeasti löytää sillä Fordini sanoo itsensä irti hetkenä minä hyvänsä, sillä en sitä korjaukseen enään vie...
Lisäksi olen etsinyt lentoja ja hotellia seuraavalle lomamatkalle...
Näistä varmasti jatkossa enemmän.
Mulla on paljon postausideoita, kun joskus ehtisi toteuttaa..


Mutta toivottavasti te olette siellä viellä sinnikkäästi odottamassa, etten ihan yksinäni höpöttele!

14 kommenttia:

  1. Anonyymi26.10.16

    Kurjaa, ettette päässeet sopuun Kevinin asioista. Jos molemmat vanhemmat olette halukkaita, niin on olemassa perheasioiden sovittelijoita, joiden kanssa voi erimielisyyksiä yrittää selvittää. Heistä voi olla apua tuollaisissa tilanteissa ja mahdollisesti sitten voi välttää sinne oikeuteen menon. Tsemppiä ja jaksamista, toivottavasti asiat ratkeaa parhain päin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuo lastenvalvoja teki kyllä jo kaikkensa, jos toinen on päättäny yhtäkkii ettei halua olla ollenkaan yhteistyöhaluinen niin siinä on vähä vaikea sovitella, minäkään kun en kuitenkaan lähde hänen hullutuksiin mukaan kun ei niissä ollut mitään järkeä edes lastenvalvojan mielestä..
      Toivotaan, lapsen etuhan se tämä ei ole että vanhemmat ei kykene toimimaan yhdessä ollenkaan :(

      Poista
  2. Anonyymi27.10.16

    Sie ♡♡♡♡♡
    Tsemppiä! Sie oot elävä esimerkki että eron jälkeen nainen puhkeaa kukkaan ja näyttää entistä ehommalta.

    VastaaPoista
  3. Anonyymi27.10.16

    Paljon voimia sinulle! Olet kaiken tuon jälkeen paljon vahvempi vaikka nyt tuntuisi vaikealta. Taukosi blogin pitämisessä on ihan ymmärrettävää, mutta kiva että jaksat postailla! Pidän blogistasi koska se on virkistävää vaihtelua pinnallisille muotiblogeille kuitenkaan olematta paatoksellinen :) kaikkea hyvää syksyysi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon myös näin!
      Kiitos! <3
      Mukavaa syksyä sinullekin!

      Poista
  4. Anonyymi27.10.16

    Paljon voimia sinulle! Olet kaiken tuon jälkeen paljon vahvempi vaikka nyt tuntuisi vaikealta. Taukosi blogin pitämisessä on ihan ymmärrettävää, mutta kiva että jaksat postailla! Pidän blogistasi koska se on virkistävää vaihtelua pinnallisille muotiblogeille kuitenkaan olematta paatoksellinen :) kaikkea hyvää syksyysi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kivasta kommentista ja pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Hyvää joulun odotusta!

      Poista
  5. Anonyymi27.10.16

    Moi! Oon sun blogia jo vaikka kuinka pitkään lukenut, mutta jostain syystä ei oo tullut koskaan laitettua kommenttia aikaisemmin..

    Sun teksteistä paistaa se, miten järkevä ja sun lapsesi (ja kaikkien muidenkin) parasta ajatteleva ihminen olet, joka on ihan hirmuisen ihailtavaa (vielä kun ottaa huomioon vielä sun iänkin). En nyt oikeen tiiä miten pukisin näitä mun ajatuksia sanoiksi, mutta sun semmonen elämänasenne ja rehellisyys on tosi inspiroivaa. Moni muu bloggaaja varmasti saattais kaunistella asioita jos olisi vastaavanlaisessa tilanteessa.. Oon sua vanhempi, mutta mullakin on perhe-elämä haaveissa tulevaisuudessa, ja mä niin toivon että osaisin sitten itsekin kasvattaa lapseni parhaalla mahdollisella tavalla kuten sinä oot.

    Tuli vaan sellanen olo, että pakko tulla kirjoittamaan että sä ansaitset vielä olla onnellinen. Tää myllerrys tulee varmasti vielä kestämään jonkin aikaa, mutta sä olet vahva ja selviät siitä aivan varmasti, ja sittenkun asiat alkaa oleen paikoillaan niin tuut olemaan varmasti vielä onnellisempi kuin ennen, kun ei enään oo kusipäätä tekemässä elämästä vaikeampaa. Tällä hetkellä vähän rikki, mutta korjauksessa, ja joskus tulevaisuudessa ehjä. Tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, kiitos hurjasti ihanasta kommentistasi, nyt mä vollotan täällä :D <3
      Kiitos, ja toivottavasti saat haaveilemasi perhe-elämän vielä :)

      Poista
  6. Onpas kurjaa! Paljon tsemppiä ja voimia :)

    VastaaPoista
  7. Anonyymi27.10.16

    No voi surkea kun toinen heittäytyny hankalaksi :/
    Mut aivan ihana tuo Kevin <3 Niinku joku tuolla kommentoiki niin oot kyllä ihana ja huolehtiva äiti ja ajattelet lapsen parasta.ja nii ihana että opetat lapselle senki että tunteita saa ja pitää näyttää.
    Oli jo odotellu postausta mut ymmärrän täysin tilanteen. Kiva jos jaksat aina silloin tällöin kirjotella.
    Voimia sulle. Kyllä vielä koittaa helpompikin aika, aivan varmasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Yritän tosiaan aina kun vaan suinkin ehdin niin kirjoitella.. kunhan kaikki muu härdelli laantuisi niin olisi taas helpompi löytää aikaa tämmöiseen

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥