26.11.2016

Shoppailuja ja kuulumisia

Heippa ja hyvää marraskuun viimeistä viikonloppua kaikille!
Mä tein tänään jotain uutta, mitä olen välttänyt viimeiseen asti ja jopa kauhulla miettinyt.
Nimittäin kävin shoppailemassa Kevinin kanssa kahdestaan.
Toki me ollaan käyty kaupassa, mutta ei tällälailla monen tunnin vaateostoksilla kahdestaan.
Se on ollut nimittäin sen verran tuskaa kolmestaakin, että eipä ole ollut ensimäisenä mielessä.
No pakkohan se oli tämäkin kokea ja onneksi koin, se meni niin hyvin, että en voi edes uskoa todeksi.
Toiseksi viimeisessä kaupassa alkoi vasta perseily, mutta silloinkin onneksi vältyttiin totaaliselta hermoromahdukselta ja muita asiakkaita ärsyttävältä itkukonsertilta. On tuo vintiö näköjään jotain oppinut ♥

Olen niiin innoissani, kun Vantaan Jumboon on tullut NewYorker ja sieltähän se suurin saalis löytyikin.
Alla kuvia, ja pahoittelut etten vielä ihan niin paljoa skarpannut, että olisin kunnollisia kuvia alkanut ottamaan, joten saatte tyytyä näihin peilikuviin, sori!
paita sekä collarit NewYorker
Ja noissa housuissa edessä oleva ´´iso kurttu`` on itseasiassa housuihin tehty hauska leikkaus

Paita NewYorker, housut GoodWear (dromet, oliivin vihreät)

collarit GoodWear, paita NewYorker

huppari NewYorker. Olen pitkään etsinyt tän tapaista hupparia ja nyt vihdoin löysin, olen niiiiin rakastunut!

...Ja sama huppari erivärisenä

Housut GoodWear (beiget dromet), paita Lindexiltä.
Ajattelin laittaa tuon jouluna mustien housujen kanssa..

ja koru Stockman

Kevinille lapaset, talvihanskat ja fleece paita: Kappahl, saappaat ja kurahanskat: Jesper Junior

Housut: kappahl, bokserit Lindex

Lisäksi nähtiin ekaa kertaa tänävuonna joulupukki ja eipä tuo poikanen arastellut vieläkään vaan ampaisi heti oman vuoron koittaessa suoraan syliin innoissaan.




Mitäpä muuta meille.. Joulua odotellaan kovasti, joululahjatkin jo aikalailla hankittuna ja suunnitelmat tehtynä. Enään jännätään ja toivotaan, että saan pyytämäni lomapäivät töistä...
Tänään tai huomenna laitetaan joulukoristeet, -valot ja -verhotkin jo kotiin, sillä saahan ensiviikolla alkaa oikeasti laskea päiviä jouluun ja aukoa kalentereita!



Olen myös vihdoin skrapannut jumppailujen suhteen, löytänyt vihdoin taas sen motivaation ja ennenkaikkea jaksamisen treenailla. Ajan kanssa on vähän niin ja näin, mutta kyllähän senkin järjestää, nimittäin jumppailen aina iltaisin, kun saan Kevinin sänkyyn, sen jälkeen on hyvä hetki hengähtää tv:n ääressä ja suihkun kautta nukkumaan.
Ja se mikä on todella jännä; en ole ikinä kokenut sitä euforista fiilistä treenin jälkeen, josta kaikki puhuu. Nyt olen, nyt mä oikeasti vihdoin jopa nautin siitä! Oli myös kiva huomata, että kaikki joskus hankituista lihaksista ei ole ihan täysin hävinnyt, kyllä ne sieltä hiljalleen heräilee.



Välillä olen edelleen ihan loppu, on iltoja töiden jälkeen kun olen viimeisillä voimillani ruokkinut lapsen ja rojahdan sohvalle ja päässä pyörii vain, että ´´mä en selvii. En mä pysty tähän. MÄ EN SAATANA JAKSA!``
Mutta olen päättänyt, että saallin nuokin fiilikset itselleni ja ne illat jolloin sitten vaan makaan sohvalla, koska tiedän, etten ole ainut ja että tuo olotila välillä on enemmän kuin normaalia pyörittäessä arkea lapsen kanssa -yksin. (toki muillekin)
Pääosin kuitenkin jaksan hyvin, olen iloinen ja onnellinen. Ja tiedän sen myös noina kurjina iltoina. Sen tiedon avulla sitten aina selviänkin siihin seuraavaan aamuun, jolloin kaikki tuntuu taas hieman kevyemmältä.
Muistakaa antaa itsellenne armoa, ei kukaan meistä ole robotti joka jaksaa jaksaa aina.

Näihin mietteisiin, mukavaa illan jatkoa! Tää ´´supermama`` lähtee siivoo pikku apurin kanssa ja sitten saunaan rentoutumaan :)♥

4 kommenttia:

  1. Anonyymi28.11.16

    Kiva postaus! Ootko ikinä ajatellut tekeväsi sitä "epäsuositut mielipiteet" - postausta, mitä monissa blogeissa näkee? Musta niitä on niin hauska lukea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Valitettavasti en tiedä yhtään mistä on kyse, en ole itse tuollaisiin postauksiin törmännyt :/

      Poista
  2. Anonyymi28.11.16

    Kivalta kuulostaa :) vaikka ei varmasti aina ole niin helppoa..
    Oli muute ihania ne sun joulukalenterit. Ihana kun jaksaa nuin ilahduttaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikeuksien läpi voittoon, vai miten se sanonta menee ;)
      Kiitos!

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥